-verliefd op je beste vriend...-

Mijn verhaal dan ook zeker ppffff. Ik ken een jongen van september. Nu is hij 1 van men beste vrienden. ik vertrouw hem hij vertrouwd mij. We hebben echt een supersterke vriendschapsband. Nu ben ik sinds 2 maanden hopeloos verliefd op mijn beste vriend ! ik heb me echt nog nooit zo gevoeld bij een jongen ! maar ik wil onze vriendschap niet kapot. hij weet dat ik verliefd ben op iemand, maar niet dat het op hem is . Nu heeft hij mij verteld dat hij verliefd is op een meisje. Maar hij wil niet zeggen wie. ik ga hieraan kapot. Echt iedere dag denk 'k aan die jongen. Maar zeggen dat ik verliefd op hém ben… Neen da durf ik niet. ik krijg hem gewoon niet uit m’n hoofd.

!!!
Ok, ik ben nu al 6 maanden samen met mijn beste vriend en het is precies zo gegaan als het nu bij jou gaat. Ik vond hem altijd al leuk (en hij mij blijkbaar ook) en 's avonds laat op msn zei ik tegen hem dat ik een jongen leuk vond. Hij reageerde er suuuuper nieuwschierig op maar ik wou het natuurlijk niet vertellen. Naja, toen zei hij dus dat hij een meisje leuk vond. We hebben ongeveer een week lang zitten hinten naar elkaar dat we elkaar leuk vonden en toen afgesproken en BAM, nu zijn we al 6 maanden samen en ik hou echt van hem.

Kortom: ga ervoor! Geef hem subtiele hints dat het om hem gaat. Probeer meer over dat meisje dat hij leuk vindt te ontdekken :grinning: Denk je dat hij jou ook leuk vindt?

ik weet het niet, hij zegt wel dat hij me graag ziet enzo. Maar ik probeer hem er dingen over te vragen. Maar dan ontwijkt hij de vraag telkens. Ppff ik zie die jongen écht dood graag. Soms zou ik er zelf voor kunnen wenen :frowning_face:. khoop dattek ook zo lang mag samen zijn als jij met je beste vriend …

Hij ontwijkt de vraag… hij wil dus liever niet dat je weet wie het is. Grote kans dat jij het bent dan :slightly_smiling_face: Vraag hem eens: ‘‘zeg, ben je niet benieuwd naar wie die jongen is die ik leuk vindt’’, ofzo. Ik weet niet. Maak duidelijk dat het om hem gaat!

Mja, misschien heb je gelijk. Kzal je zeker op de hoogte houden ! dankje x

Ik zal het hem ook maar niet zeggen en hem vergeten
-spreek uit ervaring-
Nou ik vond mn beste vriend ook leuk, vertelden elkaar alles, urenlange msn gesprekken, cammen blabla
en toen vond hij het teveel op een relatie gaan lijken en heeft hij afstand van me genomen, nu praten we niet meer met elkaar, en als we elkaar tegenkomen kijken we elkaar niet eens meer aan.

Ik vond mijn beste vriend ook leuk, al heel lang, maar ik durfde het ook niet te zeggen. En later heeft hij gezegt dat hij mij leuk vond. Dus toen was ik helemaal happy enzo. Tot dat hij opeens van gedachten veranderen, met een ander meisje zoende, die nu zijn vriendin is. Ik hoopten dat als het uit zou gaan we uiteindelijk wel bij elkaar zouden komen & dat we tot zo lang wel vrienden kon blijven. Mrja ik trok het echt niet om vrienden te blijven, vooral omdat hij bleef zeggen dat hij me leuk vond enzo terwijl die een vriendin had. En toen op een gegeven moment ging hij heel erg gemeen doen en nu wilt hij helemaal geen vrienden meer met me zijn. Dusja ik weet niet echt wat je zou moeten doen. Het kan je vriendschap echt kapot maken en dan wordt het nooit meer zoals het was, tenminste bij mij niet. Maar het kan ook goed uitpakken. Dusja, is een risico, ik heb igg. hele erge spijt van mijn keuze. ;]

Zo erg ! oh nee, dat vind ik echt jammer voorje !

hmmm ik denk dat jullie misschien alle 2 op elkaar zijn maar elkaar niet zeggen. Ik zou eers gewoon ff luchtig op msn vragen van: heb je al een x afgesproken met die chick van je? XD en dan kijken wat hij zegt…
OMG note me als jullie met elkaar hebben of als je het aan hem gezegd hebt :stuck_out_tongue: kwil et echt weten hihiihihihi kheb wel eenleven hoor! :stuck_out_tongue:
Nee ff serieus hou me op de hoogte!

kzal dat zekr doen hoor :wink:

x

ja, hou mij ook op de hoogte. ik heb toch niks beters te doen om mijn leven mee te vullen. (niet sarcastisch bedoeld, ik wil het écht weten)

Hmm… ja of je kan vragen hoe ze heet of stuur is een foto. ;]

Ik heb ook een relatie met mn beste vriend gehad, en nu kunnen we elkaar niet meer uitstaan, dus denk na wat je doet…
(ik had gewoon nooit ja moeten zeggen namelijk), maar bij jou ligt het volgens mij anders, dus het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan!

Spannend…
Gelukkig heb ik niet die ervaring… pfieuw
Bij mij is het meestal gewoon liefde op het eerste gezicht…
máar; beste vrienden vertellen elkaar meestal wel eerlijk wie
ze leuk vinden – ga er gewoon voor… dat lijkt mij het beste ;p

Ja want vertelde hij het eerst wel altijd aan je als hij verliefd op iemand was? en dan nu niet??

geef haar geen verkeerde hoop !
niet dat die jongen verliefd is op iemand die jij goed kent en daarom niet wilt zeggen
maar grote kans zegt hij het ook niet omdat jij het niet zegt
maar als ik jouw was zou ik toch vertellen dat je gevoelens voor hem hebt

precies het zelfde meegemaakt.

En ik zou eigenlijk echt niet weten wat je moet doen. Het kan echt altijd goed uitpakken. Maar soms ook niet.
Ik zou er eerst gewoon achter proberen te komen wie dat meisje is. En als hij het echt niet wilt zeggen, is het wel grote kans dat jij het bent.
naja lekker nutteloze reactie dit.
Succes!

Hij is verliefd opme :wink:

Hij is verliefd opme :relieved:

Hij is verliefd opme :relieved: