Verliefd op je beste vriend

Aloah People’!

Dit is mijn 1e keer op GS, dus ik ga mijn best doen.

Nou, ik ben zegmaar ScaterGirl/Emo, En ik heb een standaard Scate/Emo/chill groepje.
Die bestaat uit Richard, Patrouchska, Rocky, Juliën, & Leslie, En ik ben dus heel erg verliefd op Richard/Remo. Echt heel erg, sinds we gingen zwemmen met z’n alle en hij me helemaal begon te strelen enzo, dus ik ben hem leuk gaan vinden sinds dien. maar hij is ook een soort van mijn beste vriend, alleen ik natuurlijk niet van hem, En richard is een zeer knappe jongen ( niet omdat ik hem leuk vind, maar het is zeker geen lelijke jongen ) dus meisjes hangen aan zijn voeten, Anyways gisteravond praatte ik erover met Leslie, en hij zei dat ik het gewoon tegen hem moest zeggen, dus hij kwam eraan en zei dat hij wist wat er aan de hand was. dat ik een jongen leuk vond, en dat ik hem alles kon vertellen, dus ik zei ik’ en wat als ik jou nou leuk vind, wat dan !’ en hij zei fucking droog; ‘Dan ben ik stil’ hij stond op, rende naar me toe en sloeg zijn armen om mij heen. en dat voelde zo fijn die knuffel, gelijk daarna ben ik weg gegaan, naar huis… En vandaag ging ik weer met dat groepje chillen, hij deed alsof er nooit wat gebeurt was, alleen deed veel droger tegen mij. Maar op een gegevenmoment gingen we Leslie ophalen, dus hij vroeg mij mee, en onderweg zei ik dat ik er spijt van had, en hij zei dat het niets uit maakte, maar ik krijg hem naar niet uit mijn hoofd!

Ik heb alles al gepprobeert, uithuilen, Praten, muziek luisteren, andere jongens kijken,
Maar NIETS, maar dan ook NIETS helpt. ik word hier echt gek van.
Heeft iemand misschien andere tips? moet ik met hem praten ofzo?

Huh?

Ik snap er werkelijk waar niks van …?

Waait wel weer over, of praat nogeens met hem of hij je nou wel of niet ziet zitten.

Als je er eens even een samenvatting maakt want volgensmij heeft dat lange verhaal met namen en gebeurtenissen weinig met je uiteindelijke vraag te maken. Wat wil je nou weten? hoe je over hem heen komt of wat?

En hoe kunnen wij dan precies helpen? Ik begrijp je niet…

Ten eerste: Scate? :’)
Ten tweede: Richard/Remo? Heeft hij twee namen?
Ten derde: Waarom zei je dat het je speet? Had je niet beter kunnen vragen waarom hij zo droog deed?
Ten vierde: Dit is dus vandaag gebeurd? En je vind het gek dat je nog niet over hem heen bent? Dat heeft tijjjjd nodig.

ik denk dat het gwn friendzone is en niet meer voor hem?
en dat van die 2 namen snap ik ook eerlijk gezegd niet zo goed

Naja buitenom die 2 namen ( want daar gaat het niet om ) :stuck_out_tongue:
Ik denk dat hij : in de friendzone wil blijven (zoals de rest al zei)
Of hij is bang om je kwijt te raken?
of hij voelt niet hetzelfde voor jou…

Wat ik wel raar vind is dat hij zijn armen om je heen sloeg? en de volgende dag heel droog tegen je deed… dat snap ik niet helemaal

maar vertel hem wat je voelt en dat het je eigenlijk helemaal niet spijt, praat met hem.

Zet jezelf gwn is in zijn plaats ? stel dat een andere jongen zoiets tegen jou zei dan zou je daar toch een beetje over moeten nadenken? Ge moet da gewoon allemaal tijd geven