Verliefd op iemand van internet..? Help?!

Ik ben afgewezen… Wat een afgang… Hij zag me meer als een ‘Sex relatie’ en hij vond dat we te ver uit elkaar woonden…wauw…Ik voel me gebruikt…zo kut heb ik me nog nooit gevoeld…
Maargoed bedankt voor jullie reacties…:frowning_face:

Internet relaties werken soms prima (wanneer het een LAT-relatie wordt). Hoe oud ben je? Je zou een keer kunnen voorstellen om elkaar te ontmoeten.

Ik ben net 14 geworden.

Ik heb zelf ondervonden (en nog steeds) dat een relatie met iemand van internet heel goed kan uitpakken. Maar toch heb ik er in jouw geval twijfels bij. Je bent net pas 14 en die jongen is dus al 18. Het kan natuurlijk wel, maar ik vind je eigenlijk iets te jong daaraan te beginnen. + dat woorden via internet heel makkelijk zijn en hij er misschien wel niks mee bedoelt.
Ik bedoel, het vergt veel tijd, zeker als hij ook nog eens op zo’n afstand woont en je weet niet wat zijn bedoelingen zijn als je afspreekt, hij is wel wat verder dan jij, omdat hij ouder is.

Pas als je zeker weet wie hij is en jullie elkaar echt leuk vinden zou ik overwegen om het te doen. Laat dan wel je ouders iets weten en neem iemand mee/laat hem bij jou thuis komen. Maar op dit moment zou ik het lekker laten zoals het is en hem als gewone vriend zien. :slightly_smiling_face:

In verband met je leeftijd ben ik het hier mee eens

Oke bedankt voor jullie reacties