Verliefd op iemand uit mijn klas?

Heee meiden,

Ik heb heel lang nagedacht of ik hierover een topic moest aanmaken, maar ik heb echt jullie advies nodig. Ik ben dit schooljaar begonnen met studeren. Mijn opleiding is echt super leuk. Er zit ook een leuke jongen bij me in de klas. Hij is een half jaar jonger dan ik maar dat vind ik helemaal geen probleem. Sinds een paar weken beginnen we steeds meer naar elkaar toe te trekken. Hij komt vaak naast me zitten in de klas en maakt grapjes over me. Vervolgens moet hij me dan altijd even aanraken om te zeggen dat hij een grapje maakt. We reizen ook samen met de trein en zitten elke dag samen in de bus (hij vraagt vaak of we samen reizen). Ik vind hem ook echt een hele leuke jongen, maar ik weet niet of deze signalen iets betekenen. Misschien moet ik een move maken? Ik zit ook bij hem in het projectgroepje, misschien kan ik daar iets mee doen? Alvast bedankt voor het lezen.

xxxxxxx

Ik zou hem eens vragen om buiten school om eens wat leuks te doen samen? :slightly_smiling_face:

Wat leuk!
Je zou inderdaad eens kunnen vragen of jullie wat leuks kunnen gaan doen. Na school bijvoorbeeld eerst wat drinken voordat jullie naar huis gaan, zoiets!
Zou er werk van maken :wink:

Ja dat lijkt me ook echt leuk!
Vind het alleen een beetje spannend om te vragen omdat hij in m´n klas zit.
Maar er zijn wel signalen toch?

Bij mij en mijn ex is het trouwens ook ongeveer zo gegaan en heb ik de eerste stap gezet.
Ik heb het heel luchtig gehouden.

“Oh, die film in de bios lijkt me echt vet.”
*gesprekje over de film*
“Wil je mee?”

Ik wil dat zo graag vragen, ben alleen bang dat hij het allemaal anders bedoelde…

Ik zou een move maken :upside_down_face:

Leuk hoor! Doe iets samen buiten school en zeg hem direct dat je van hem houdt. Zo zit je ook niet steeds met vragen in je hoofd.

Is dit serieus?

Hier zou ik zelf nog ff mee wachten of in iedergeval niet zo direct duidelijk maken.

Maar inderdaad met afspreken ben je al een stap verder! Succes :slightly_smiling_face: