Verliefd op iemand uit de 3e & 5e

Mijn vriendinnen zijn verliefd op iemand uit de 3e en 5e ze zitten zelf in het eerste hebben ze denk je een kans ? x

Naja het kan altijd. Maar ik denk niet dat die jongens naar hun omkijken. Sorry girl!

Het zou kunnen. Maar dan ga ik nu erg zwart-op-wit denken, want als je groots gaat denken, de halve school zit vol met meisjes.

Maar er is altijd een kans.

Derde klas zou nog weleens kunnen, maar bij jongens uit de vijfde maak je niet echt kans denk ik.

Iemand van het eerste en vijfde is op die leeftijd wel een heel groot verschil. Eerste en derde zou misschien nog kunnen.

Het valt wel mee hoor.
Bij iemand die 73 en 78 is merk je het minder snel maar het verschil is het nog steeds hetzelfde.

Ja maar zoals ik al zei bedoel ik op die leeftijd, dan ontwikkel en word je sneller volwassen. Anders kan het zeker hoor. :slightly_smiling_face:

Oh, haha.
Dan ben ik het met je eens :bowing_man:

Dat is niet te vergelijken, hahaha. Mensen van 73 rennen niet gillend door het huis heen terwijl mensen van 78 zich eraan irriteren xD
Nouja, niet dat alle eersteklassers door school rennen, maar toch wel het grootste deel.

OT nja, denk het niet. Maar je weet maar nooit.

1e - 3e; eventueel. 1e - 5e; never. Een oud-klasgenoot van me had, toen hij zelf in de 5e zat, iets met een meisje uit de 2e klas. Nu was hij zelf ook best wel een jong, klein figuur, maar halfjaar daarvoor had dezelfde jongen iets met een meisje dat toen voor haar tweede jaar op de universiteit zat… Ligt dus heel erg aan de jongen, maar don’t get your hopes too high.

Nee, maar ik bedoel over leeftijdsverschil.
Ja inderdaad.