verliefd op iemand die ik heb afgewezen

hee meiden,
Sinds een paar maanden ben ik verliefd op een jongen die ik heb afgewezen. Ik ken hem helemaal niet goed, ik heb hem nog nooit gesproken, maar na veel met hem geflirt te hebben, vond hij mij vorig jaar leuk. Hij wilde een date met mij maar ik durfde niet en ik was niet echt verliefd. Nu weet ik precies waar hij elke pauze staat en met wie hij omgaat, ik ben superjaloers als hij met een meisje staat te praten, ik probeer altijd bij hem in de buurt te komen, ga zo staan in de pauzes dat ik naar hem kan kijken etc… ik ben verliefd op hem… Maar steeds als ik (oog)contact met hem probeer te maken negeert hij me en als ik bij zijn vrienden ga staan loopt hij weg (zijn vrienden zijn bevriend met een vriendin van mij), dus het is voor mij heel moeilijk om hem te laten weten dat ik hem leuk vind.
Ik durf het zelfs niet aan vriendinnen te vertellen, omdat zij me half hebben gedwongen om wel met hem te daten en ik zo dom en eigenwijs was om dat niet doen.

Weten jullie wat ik het beste kan doen?

heb je zijn nummer? sms dan een keer. misschien kan je er dan achter komen waar hij op stap gaat en dan kan jij daar ook heen gaan :stuck_out_tongue:
en probeer het toch aan je vriendinnen toe te geven…

Kan je hem echt niet een keer aanspreken?

ik heb z’n nummer niet nee, ik heb hem alleen op facebook. Ik durf hem niet aan te spreken en dat is ook heel moelijk omdat hij nooit alleen is…

Als ik die jongen zou zijn zou ik zoiets hebben van ‘goh ben ik nu wel goed genoeg?’

dus ik kan je niet echt helpen… Succes!

Stuur hem dan een berichtje over de facebook chat ?? ;p

ik weet niet wat ik zou moeten sturen, ik heb hem nog nooit echt gesproken…

Lijkt me wel toch als hij je mee uitgevraagd heeft ooit? Vreemd verhaal.
Maar je kunt best een keertje hoi tegen hem op school zeggen als je hem tegenkomt en je kunt ook gewoon eens een gezellig gesprekje op Facebookchat beginnen.

[size=2] Gewoon omdat een jongen die JIJ hebt afgewezen het vertrouwen/de zekerheid niet zal hebben dat jij hem leuk vindt.

Ik zou als ik jou was hem duidelijke signalen geven wanneer de spanning tussen jullie verdwenen is en jullie jezelf op jullie gemak voelen. Als jij dan ziet dat hij ook signalen terug geeft dan kun je overgaan op hem uitvragen.

Hmm, opzich maakt het ook niet echt uit wat je vraagt als het maar vriendelijk en geinteresseerd overkomt. Vraag hoe het met zijn hobby, of noem maar op gaat… :wink:

dankjulliewel voor de reacties!
ik ga jullie tips opvolgen, hij moet ooit weten hoe leuk ik hem vind, ookal vindt hij mij dan misschien niet leuk…

Jij hebt hem afgewezen, hij heeft jou dus al een keer laten weten dat hij je leuk vindt, toch? Dan komt het er nu dus op neer dat jullie elkaar leuk vinden en alleen hij het nog niet weet. Dus laat het hem, op de een of andere manier (voor mijn part via facebookchat) duidelijk weten! Succes:)

ik heb er ook last van, geen idee wat ik er mee aan moet!

Ik zou hem gewoon eens smsen dat je toen geen behoefte had aan daten, maar dat je nu toch graag eens wil uitgaan met hem. Zo maak je het niet persoonlijk als in ‘ik wou toen niet met JOU daten’.

ik heb met hem geflirt zonder hem echt te spreken (veel oogcontact en af en toe heel kort iets tegen hem gezegd maar niet echt gesproken ) hij heeft mij via facebook ooit één berichtje gestuurd waarin stond dat hij me leuk vond en of ik een date met hem wilde, toen heb ik tegen hem zelf gezegd dat ik dat niet wilde (maar dan iets aardiger), daarna heb ik hem niet meer gesproken…

Ik ben er vandaag achtergekomen dat hij een vriendin heeft (sinds 2 dagen). Dus ik voel me echt vreselijk…