Ik heb ongeveer een halfjaar geleden een jongen kennen. Ik wist al dat hij een vriendinnetje had, op dat moment al bijna een jaar geloof ik. We hebben elkaars msn gegeven om het contact na de vakantie nog te houden, kort daarna ook heel veel gepraat en ook gebeld, maar tegelijkertijd ook best veel discussies gehad, want ik was vaak heel geirriteerd vanwege school en thuis enzo. Op een gegeven moment kregen we een heel erge ruzie, want het bleek ook dat hij me irritant vond vanwege die discussies. Dat was gelukkig opgelost, en sindsdien hebben we nog meer gebeld, gaat echt heel goed sindsdien… Maar begin juli begon ik hem ineens heel leuk te vinden, en dat is nogal een probleem aangezien hij een vriendinnetje heeft. Op dat moment had hij wel veel problemen met haar en hij vertelde er ook vaak over, stiekem hoopte ik dat ik een kans maakte, maar nu gaat het heel goed tussen hun dusja…
Ik ga echt niet hun relatie stuk maken, want ik wil dat hij ook gewoon gelukkig is nu (hij heeft niet echt een leuk leven gehad…) maar ik kan er soms nog echt om huilen omdat ik niet met hem heb, want hij is gewoon zo leuk… en ik denk dat ik alleen vrienden blijven niet ga volhouden…
Het was wel weer zo dat ik een week weg was om afstand proberen te nemen, maar hij smste dat hij moest huilen omdat hij me zo erg miste, en dat vind ik dan weer vreemd eigenlijk.
Mijn punt is dat ik het als vrienden niet volhoud, maar als ik afstand neem stuurt die dat soort dingen, en dat raakt me echt heel snel… ik kan hem ook niet vertellen dat ik hem leuk vind, want straks gaat onze vriendschap stuk? Dus ik weet niet wat ik moet…