'Verliefd op Ibiza banner'

Ladies, ik wil jullie mijn excuses aanbieden over de ‘Verliefd op Ibiza’ banner op Girlscene.nl! Ik heb met sales overlegd om de banner te skippen, te verminderen, etc. Maar helaas moet hij even draaien voor de samenwerking. Deze manier van adverteren sta ik zelf echt niet achter, dus ik wil wel dat jullie dat weten!

Liefs, Danique

gaat hij wel ooit weer weg?
of is het echt standaard.
wel fijn dat je even laat weten hoe het zit

Dit, elke keer als ik naar een andere pagina ging moest ik 'm wéér wegklikken, werd er niet goed van…

Bij mij issie nu ook weg trouwens.

Ik krijg 'm nu niet meer overigens. Maar dank voor je bericht, informatieverstrekking is altijd prettig!

Het klopt inderdaad dat hij nu weg is, hij begon gisteren om 16.00uur te draaien (bloedirritant!!). Als het goed is, is hij nu weg! Mocht ik weer iets vernemen, dan horen jullie van mij! Ik zal sowieso deze link doorsturen om aan te tonen dat ik niet de enige ben, die dit irritant vindt!

ik heb hem vanochtend ook nog maar een keer gezien!
een stuk prettiger weer :slightly_smiling_face:

AD BLOCKER <3

Ik had er eerst ook last van, maar nu heb ik adblocker, dus nu niet meer. :’)

Niets van gemerkt.

Omdat dit toch gaat over een advertentie die bloedirritant is/was, mag ik dan ook even klagen over de advertentie op het midden van de pagina? Ik heb mijn ad blocker aanstaan dus ik snap niet waarom dat ding er staat

Edit: ik heb ook een advertentie boven aan mijn beeld als ik bij de actieve onderwerpen kijk

Ik had ondertussen al Adblock geïnstalleerd, maar wat fijn dat jullie hier wat aan gedaan hebben!

Als ik dit soort dingen hoor ben ik blij dat ik al tijden een adblocker heb.

Ik had er geen last van, maar hij komt nu bij mij in beeld.

Als Manuel broekman nou in ondergoed omhoog popte was ik lang zo geïrriteerd niet geweest, maar helaas… dode mus, anticlimax etc etc

Adblocker kan niet alle reclames tegenhouden helaas :frowning_face:

Indd helaas :dry: