verliefd op het vriendje van mn vriendin

je leest het al …
ik ben dus verliefd op het vriendje van mn vriendin …
weten jullie misschien tips ofseuu hoe je het uit krijgt ?
spreuken blablabla WHATEVERR!

btw; steeds als ik met hem alleen ben praat hij heel negatief over haar enzo en slaat hij zijn arm om mij heen …

'nd geen haters !

nog even ;
iedereen denkt nu dat ik haar vriendje afpak maar dat heeft ze al bij mij gedaan ! ;S

Uh, Wij kunnen er niks aan veranderen…
Je weet zelf dat het niet kan, vooral niet gaan stoken…

Ik denk niet dat je abv nog je abv is als jij er met haar vriendje vandoor gaat. Slecht plan dus.

Niet gaan stoken
Laten gaan, en een andere jongen zoeken die NIET bezet is

dus jij wilt spreuken dat jij er vandoor kan gaan met hem

en je aller besten vriendin achter te laten met liefdes verdriet goeden vriendin

je moet gewoon dan maar je arm om hem heen slaan en ook lekker negatief over haar praten

Besef dan ook maar meteen dat je beste vriendin niet langer je beste vriendin zal zijn… Ik zou het mijn beste vriendin nooit kunnen aandoen, maarja, iedereen is anders natuurlijk…

O sorry, het lichtje ging pas laat branden… Ik dacht abv? Wat is dat nou weer?!
aller beste vriendin, je moet er maar op komen :’)

XD hahaha ik dacht ook al van huh? XD
Vind het een beetje sneu dat je tips vraagt, hoe het uit moet gaan tussen die 2, come on.

Vind het een beetje vreemd dat je van je ABV der vriend wil inpikken:O

dan is het toch geen ABV?
nouja dat moet je zelf weten!

van je aller beste vriendin pak je haar vriendje niet af, wat een naar meisje ben jij

stop met haar te veroordelen;
je hoort het toch zelf dat 't vriendje het uitlokt…?

Denk eraan : dat vriendje doet zoiets bij jou, stel je voor dat je een relatie krijgt met 'm. Dan ben je je vriendin kwijt , ze zal je niet meer vertrouwen en…Zal jij hem kunnen vertrouwen?

dus kom er niet tussen en probeer die verliefdheid eruit te krijgen.

Dat die je niet bij je abv.

Als het vriendje van mij abv (wat een aparte afkorting) een arm om mij heen sloeg en negatief over mijn vriendin zou praten, zou ik dat tegen die vriendin zeggen. Mijn abv gun ik namelijk wel wat beters dan een vriendje die achter mij aan zit terwijl hij een vriendin heeft. Vervolgens zou zij het (denk ik) uitmaken waarna we hem niet meer zien. Immers je wilt toch niet een vriendje die je vriendin zoiets heeft geflikt?

Ik veroordeel haar inderdaad, ik zeg namelijk inderdaad dat ze een slechte vriendin is

je wil de relatie van je beste vriendin gaan verpesten?
dat is diep triest, zet het plan uit je hoofd en get a life.
sorry dat ik een hater ben, maar stiekem heb ik gewoon gezond sociaal verstand

Wat ben jij een !#%*#^%!#^%^!*

Jezus zeg.

Vrienden zijn belangrijker als lovers.
Ik zou je vriendin even vertellen wat haar vriendje wel niet over haar zegt. En als je dat niet doet ben je geen vriendin.