verliefd op hem

heey meiden,

er is bij mij een hele knappe jongen op school, hij zit in de 3e en ik in de 2e. we zitten dus niet bij elkaar in de klas. maar ik vind hem echt heel leuk, ik weet niet wat hij van mij vind want ik durf hem niet aan te spreken. Ik kijk hem soms wel aan maar meer durf ik ook niet. Hebben jullie misschien tips hoe ik dit aan moet pakken en hoe ik er achter kan komen of hij mij ook leuk vind.

dikke kuss"

Haha altijd lastig, ik weet het nog heel goed. Ken je iemand die hem kent? Probeer eens in contact te komen met een van zijn klasgenoten, dat is al een stuk minder eng (: Zo kun je als je zijn klas ooit in de gang tegenkomt, een tijdje blijven hangen bij diegene uit z’n klas die je wél kent. Misschien kom je zo eens in contact met 'm! Succes.

heb je twitter? misschien kan je hem volgen op twitter. en als hij bijvoorbeeld iets tweet als: net naar *naam van een film* geweest. dan kan jij erop reageren op dm ofzo. begin gewoon een gesprek op internet, dat ik minder eng en super simpel! :wink:

jaa goede ideeën, dankjee! weten jullie misschien ook nog hoe ik er achter kan komen of hij mij leuk vind?
xxx

als hij vaak naar je kijkt vind hij je misschien leuk?

okeee dankjee, ik zal er op letten hihiixx

Dat moet je echt niet denken, dat was ook al een keer bij mij maar toen zei hij ik vind je niet leuk en ik heb al een vriendinnetje

gewoon niet erop in gaan of flirten tot hij de eerste stap neemt dan weet je het.