Verliefd op hem of op het idee?

Ik zit in de derde en de jongen waar ik het over heb, ik noem hem A, zit in de vierde. Hij zit bij mijn zus in de klas en was laatst met nog een vriend bij ons komen chillen. Ik kwam thuis en zij zaten daar met z’n drieën, de andere vriend (niet A dus) had 't al vaker met mijn zus over mij gehad omdat ze me een keer in de gangen riep en nu vond hij het grappig om dat na te roepen ofzo, idk heel vaag. Maar toen zei mijn zus dus, dit is (…) en dit is A. En toen hadden we even kort een gesprekje en ging ik naar boven. Een paar dagen later zei A steeds vaker tegen m’n zus dat ze me de groetjes van hem moest doen en laatst begon hij mijn zus opeens te snappen met is (mijn naam) thuis. Heb toen ook even met hem gepraat. En paar dagen later deed ik ook een keer de groetjes aan hem, en zei hij tegen een vriend van hem dat ik z’n hossel ben zei m’n zus (wss voor de grap enz) maar nu laat hij echt niets meer van zich horen, en omdat ik nooit echt aandacht van jongens krijg vond ik 't nou net zo leuk maarja dat is dus ook opgehouden. Ik moet de hele tijd aan hem denken enz. Maar ik kan toch niet verliefd zijn komop. Ik ken hem amper, eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ik hem helemaal niet ken. Ben ik dan toch verliefd op het idee dat iemand mij misschien aantrekkelijk zou kunnen vinden, of was het gewoon aardig bedoeld? Maar waarom vroeg hij anders de heletijd naar mij? OKE i’m so fucking confused.

Heyy,

Natuurlijk is de aandacht leuk en dat maakt hem leuker maar het duurt ook ff voordat de gevoelens er zijn. Het is meestal gewoon een combi maar elk mens is anders. De volgende keer als je hem ziet kun je toch gewoon hoi zeggen en dan zie je wel wat gebeurd, als je al met hem hebt gepraat is dat echt niet raar…
Laat je iets weten?

Liefs,

Ik denk dat je het gewoon leuk vond dat je aandacht van een jongen kreeg :slightly_smiling_face:

Je bent denk ik niet verliefd, hiervoor ken je hem niet goed genoeg. Wel kan het zo zijn dat je hem leuk vindt. Het beste in deze situatie is om het gewoon te laten gaan, zeker omdat het een vriend van je zus is.