Verliefd op hem, Maar hij ziet me niet staan.

[b]Hooi,

De titel is niet zo heel goed. Ik kon niks bedenken, dus had ik dat maar gedaan.
Ik weet wel dat er heel veel van dat soort topics zijn, maar ik wou graag even alleen mijn verhaal kwijt.

Nou, Ik ben op een jongen uit mijn klas. Ik weet niet of hij ook op mij is. Daar wil ik dus zegmaar achterkomen :slightly_smiling_face: Ik heb wel contact met hem, gewoon praten enzo en beetje lachen. maar ik wil meer proberen. Ik wil hem nog niet gaan vragen.

als jullie het leuk vinden schrijf ik hier elke dag mijn dag op wat er is gebeurd tussen ‘‘ons’’.

Tips mogen natuurlijk ook

x[/b]

misschien moet je gaan zitten.

Gewoon door blijven flirten, maar nu misschien iets erger, en dan kom je er vanzelf wel achter.

[b]Moet ik ook vertellen wat er die dag gebeurd is steeds.
of niet ?

x[/b]

[b]trouwens ik zit in de 1e.

x[/b]

In de 1e zijn de meeste jongens meestal (nog) niet zo heel erg geïnteresseerd in meisjes…

[b]Update;

Dinsdag:
Ik heb elke dinsdag biologie & wiskunde van de zelfde docent, en daar heb je dus vaste plaatsen. en hij zit 1 plaats achter mij. (we zitten in rijen) dus tussen ons in stond nog een tafel. Dus ik had wel een beetje gepraat met hem enzo.
Bij Biologie moeten we een presentatie houden. en ik en een vriendin waren heel erg twents aan het praten. (Hij kan dat ook heel goed)
Begint hij opeens twents tegen ons te praten. ik dus een beetje mee praten enzo :grinning:
dat was dinsdag.

(Ik noem hem ‘R’)

x[/b]

heee, waar woon je(sorry even vraagje tussendoor haha) aangezien je twents praat, waar woon je in twente?

dicht bij losser

haha!

wat lief, bruggerliefde. de meeste jongens zijn in de brugklas nog niet zo met meisjes bezig. en dit lijkt inderdaad op enkele topics met die updates. is dit niet meer iets voor dat ene topic, iets van: vind 'ie me leuk? topic.

waarom dan?

waarom het in dat topic moet, of waarom jongens in de brugklas nog niet met meisjes bezig zijn?

5

nee,
ik had het tegen iemand die vroeg waar ik in twente woonde :grinning:

oow dan moet je dat inderdaad even citeren :wink:

[b]Update

Vandaag zag ik hem niet zo vaak. Omdat we een actie dag hadden. Ik zat bij iets anders waar hij bij zat. best wel jammer. Ik zag hem alleen toen we ballonnen los gingen laten. toen stond hij best wel dicht bij me. er was zo’n jochie en die wou helium inademen dus die maakte zo’n balon open (de knup) zo begon het zo’n beetje :slightly_smiling_face:
Morgen zie ik hem wel weer een hele dag tot 3 uur.
ik ga weer met hem praten en lachen !!
en een beetje plagen :slightly_smiling_face:

x[/b]

Flirt met hem als ‘grapje’ dan zie je of hij je leuk vindt of niet. En als je ‘grapje’ zegt, kun je kijken of hij teleurgesteld is. Als hij verlegen wordt vindt hij het wel leuk dat je met hem flirt. Misschien flirt hij wel terug?

[b]Oja dinsdag was nog iets gebueurd:blush:

We hadden het 1e uur gym,
we deden een spel. lijnentikketje ofzo (saai)
en toen was ik de tikker met een ander meisje zegmaar.
en ik probeerde dus een jongen te tikken (best wel zielige jongen)
ik kon ‘R’ niet tikken omdat hij al getikt was.
nou ging ik dus maar een andere jongen tikken.
die best wel zielig is. zegt ‘R’ opeens: ‘’ *naamvanjongen*, Wel dicht bij haar blijven he ?’’ Later Knalde ik nog tegen zo’n meisje op, binnen kant van me mond helemaal kapot :grinning:
Later zette mijn gym docent opeens het spel stop zegt ze:’’ ‘R’ geloofik ben jij op iemand uit deze klas ofnie? ‘’ hij: ‘‘nee’’ Keek de docent opeens mij aan. ?? zegt ze: ‘’ *mijnnaam*, als je binnenkort hoort dat iemand je leuk vind is hij het vast’’ (zoiets zei ze weet het niet meer maar zoiets)
iedereen keek me aan. schaamde me dood :grinning:

Morgen heb ik weer gym:)
Kheb nu al zin in morgen.
ik heb gewoon zin om naar school te gaan, om hem te zien.

x[/b]

Haha, zo ging het vorig jaar bij mij in de klas ook.
Maar dit hoort idd in het Vindt ie me leuk?-topic.

hahaha de TS gooit de updates om onze oren terwijl we er niet eens om vragen

mwahaha idd.