Verliefd op ... HELP!

Hoi meiden,
zoals sommige misschien al hadden gemerkt , heb ik jullie hulp even nodig. Ik denk dat ik verliefd ben op een zanger van een groepje uit belgië. Verliefd weet ik nog niet zeker, maar ik wil hem echt wel beter leren kennen als vrienden. Nu, een vriendin van mij, gaat TOEVALLIG met hun mee op skievakantie (dezelfde organisatie) en vond het wel leuk om mij eens voor te stellen aan hem; dwz. foto laten zien, aantal dingen zeggen over hem. Nu ben ik ook met hun op fanweekend geweest (ze gingen naar centerparcs en deden vanalle activiteiten met je en trokken foto’s, alleen was dit wel met 75 fans ofzo). Nu is mijn vraag: Hoe kan ik hem eventueel strikken of wat kan die vriendin allemaal zeggen over mij?
Ik weet het, het klinkt vrij onrealistisch, maar toch, ik wil er voor gaan!
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ps: hij is 16 en ik 14-15
Ps2: geen haatreacties of negatieve reacties aub

welk groepje is dat dan? haha.

heey ,
het is leuk dat je verliefd bent en ik bedoel dit nu niet echt slecht ,maar hij is “beroemd” dus die gasten kunnen echt alle meisjes krijgen … het zou kunnen dat hij je leert kennen en je ook echt kiest boven alle andere meisjes … maar die kans is vrij klein :frowning_face:
je kan het altijd proberen ,maar probeer er niet TE veel van te verwachten want dan kan het nogal slecht aflopen …
tja … veel succes gewenst :wink: :kissing:

dat wil ik eigenlijk ook wel weten :slightly_smiling_face: :wink:

In ieder geval niet Clouseau, dat is de enige Belgische popgroep die ik ken.

-

Denk niet dat dat echte liefde kan zijn, je kent hem toch niet?

Inderdaad , ik kan er niet echt verliefd op zijn , daarom dat ik gezegd had dat ik hem beter wou leren kennen.
Het groepje is Bandits :sob::muscle:

Een keer naar een optreden van ze gaan, en dan een gesprek proberen aan te knopen?