Verliefd op goede vriend van ex-flow (?)

Hi, hier komt mijn verhaal…
Er was een jongen in m’n klas en ik dacht dat ik hem leuk vond. Dus dat zei ik tegen hem, hij vond mij ook leuk en werd echt verliefd op me. Toen besefte ik ongeveer een week geleden dat ik hem helemaal niet leuk vond (als liefde) maar gewoon als hele goede vrienden… dat heb ik ook tegen hem gezegd en hij reageerde daar wel een beetje verdrietig op aangezien hij sowieso al een iets moeilijkere thuis-situatie heeft en dacht dat die echt steun aan mij had, maar ik zei dat die steun ook als vrienden kon en ik hem daarmee ook echt wil helpen. Maargoed toen besefte ik ineens dat ik zijn vriend wel echt leuk vind (misschien zelfs al een tijdje) en ja ik weet zeker dat ik hem leuk vind, ga dit niet ook allemaal uit leggen haha. Maar ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. En ja ik weet dat ik stom geweest door al te zeggen tegen mijn gewone vriend dat ik hem leuk vind zonder dat ik het zeker wist.

Ik zou er niks mee doen. Beetje sneu voor die ene jongen.

Dat.
Daarbij verander je nogal gauw van mening en gevoel, dus ik zou het hoe dan ook even laten. Wacht eerst maar of dit gevoel voor langere tijd is, anders maak je er helemaal een rotzooi van. Dan heeft die andere jongen in elk geval ook de tijd om alles te verwerken mocht je hem dan nog eens kwetsen door er met z’n beste vriend vandoor te gaan. Sowieso is dat natuurlijk een rotstreek voor hem.

niks mee doen. tis egt zielig