Verliefd op fuckboy

Hallo allemaal, ik zit nog al met iets en ik heb eigenlijk echt jullie advies nodig. 3 weken geleden heb ik met 3 vriendinnen Een groepje jongens leren kennen om 1 uur s’nachts bij een brug. Ik zal het verhaal vertellen want anders kan het meschien onduidelijk zijn. We gingen dus zeg maar naar een brug en toen we daar waren kwam er een groepje met jongens aan rijden op scooters (een van die jongens is Marokkaans en die zit bij mij en mijn vriendinnen op school en zijn broer was ook mee die dus scooter reed en om die broer die ik even M noem gaat het allemaal) en natuurlijk zagen ze ons staan en besloten ze te komen. Wij vonden hun irietant dus probeerde we weg te gaan, wat niet lukte want ze blokeerde De weg steeds. M raakte ook een paar keer de billen aan van een vriendin van mij. We bleven doorlopen en uiteindelijk zijn we weg kunnen komen en reden hun lachend weg. Iets later belde mij vriendin hun weer op omdat we ons verveelde (echt dom eigenlijk) ze kwamen toen terug en toen besloten we met hun te chillen. Toen we eenmaal een tijdje met hun aan het praten waren vroeg die M aan mij of ik achterop bij hem op zijn scooter wou. Ik vond hem wel knap dus ik wou wel heel graag maar ik durfde het niet goed, dus ik twijfelde. Een vriendin zei dat ik het niet moest doen en de andere twijfelde wel maar zei dat ik het zelf moest weten. Dus ik besloot achterop te gaan. Ik dacht dat we een rondje gingen rijden wat dus niet zo was want ergens bij een steegje stopte hij en zei hij dat hij wilde praten wat ik goed vond. Hij zei de hele tijd dat hij me knap vond en hij vroeg allemaal dingen aan me zoals me snapchat enzo, die ik gaf. Hij pakte ook steeds mijn handen vast en vroeg ook een paar keer of hij een kusje van me mocht wat ik niet deed want ik vertelde hem al “ik ken je niet en ik ben niet zo’n meisje die dat zomaar doet” hij zei dat hij het wel begreep maar ik zag wel dat hij het niet zo leuk vond. Hij vroeg wel of ik hem een knuffel wou geven en dat deed ik wel. Toen ik hem me snap gaf enzo deed hij de hele tijd heel raar van dat zijn telefoon het steeds maar niet deed terwijl ik wel zag dat zijn mobiel het deed. Iets later besloten we terug te gaan naar mijn vriendinnen en zijn groepje vrienden. Toen we daar waren zat M de hele tijd bij mijn vriendin te klote met van alles en dan vooral seksuele woorden enzo. Zij kende hem wel dus ze keek hem steeds arrogant aan en zei geen woord tegen hem. Ik voelde me hier wel kut bij omdat ik dacht dat hij me wel interessant vond enzo. Toen later besloten we maar naar binnen te gaan en hun gingen weg. Hij heeft me de volgende dag ook niet gesnapt ofzo waar ik van baalde en nu nog steeds. k kan hem maar niet uit me hoofd zetten sinds die avond en ik blijf maar hopen en denken dat ik meschien ooit iets met hem zou kunnen krijgen. Ik heb deze gevoelens nog nooit voor een jongen gehad en ik denk de hele dag door aan M. Ik zie zijn broertje die 16 is net als ik elke dag op school. M is trouwens 17. Soms haalt M hem ook op van school met zijn scooter maar ik heb hem nog nooit gezien omdat ik steeds eerder uit ben. Mijn vriendin heeft hem al wel 2 keer gezien op school maar ik helaas niet. Een meisje uit mij klas woont ook Bij hem in de flat en ziet hem dus bijna elke dag en zij wou ook zijn snapchat en nummer voor mij regelen waarop ik antwoorde dat ik dat eng vond en dat hij dan maybe wel boos word ofzo. Maar haar beslissing staat vast en ze wil zijn snapchat enzo nog steeds regelen en ze zei ook dat ik een keer mee moest naar haar flat om daar voor de flat te gaan chillen en kijken of we hem dan zien enzo. Ik ben er trouwens ook achter gekomen nu dat hij loog over zijn afkomst. Hij zei tegen mij dat hij half Nederlands en half Marokkaans was terwijl hij helemaal Marokkaans is. Ik wil hem echt vergeten maar het lukt niet en aan de andere kant wil ik hem zien en met hem praten en bij hem zijn. Ik heb het gevoel dat ik gek word omdat ik steeds aan hem denk. Ben ik raar omdat ik steeds aan hem denk?Daarom besloot ik deze topic te openen want ik durf hier met niemand echt over te praten. Sorry voor het lange verhaal maar moest dit kwijt.

Hoop dat er iemand reageert,
Groetjes.

Je kende hem niet voor dat rondje rijden op de scooter? En sinds die ene keer dat je hem zag ben je verliefd? Hoe dan? :’)

Hij klinkt niet echt als een fijne jongen, als ik het zo lees.

Nee ik kende hem niet maar zijn broertje wel (nouja broertje hij is 1 jaar jonger) maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen met deze gevoelens. En nee ben zeker niet verliefd denk ik maar ik denk wel steeds aan hem. Ja ik weet klinkt meschien raar allemaal maar ik kan er echt niks aan doen.

Tja, volgens mij ben je er niet helemaal over uit wat je nu precies wilt. De titel van het topic is ‘verliefd op een fuckboy’ en nu schrijf je in je laatste post dat je zeker ‘niet verliefd bent’.

Misschien vind je het idee wel spannend, maar wil je nu echt een serieuze, diepgaande relatie of gewoon spanning?

Klinkt niet echt als een jongen die opzoek is naar een relatie.

waarom spreek je niet gewoon een keer met hem af, dan kan je hem beter leren kennen…dat kan toch geen kwaad en als je hem niks vindt kap je het toch gewoon af ik zeg gewoon doen fix zijn nummer (of dat meisje bij hem in de flat) ga met m appe en spreek als je dat wil een keertje met hem af :wink:

.

Of ik verliefd ben of dat ik het idee spannend vind nou dat weet ik dus niet zo goed. Ik denk wel veel aan hem maar of het nou echt al verliefdheid is dat weet ik nog niet echt dan zou ik hem vaker moeten zien denk ik, maar er zijn wel gevoelens voor hem dat zoiezo

Ja ik zou ook best wel een keertje met hem willen afspreken maar wat als ik straks zijn nummer of snapchat heb en ik hem een bericht stuur en hij me negeert of boos word of dat hij me wanhopig vind omdat ik hem app om een keertje te komen afspreken daar ben ik best wel bang voor.

Tja ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Hoe hard het ook klinkt ik denk niet dat het goed voor je is. Zoals je het nu vertelt klinkt hij niet heel aardig en ik weet echt niet of ie echt wat voor je voelt… ik denk het zelfs niet
Geloof me
Ik heb ook een jongen gehad en die gebruikte me voor seks
Dat wil je niet
Ik wil niet direct zeggen dat hij zeker zo is maar pas goed op jezelf

Idk of ik te laat reageer maar ik denk dat die jongen niet goed is voor je. Niet dat ik er veel verstand van heb hahaha. Nouja wat vind je vriendin eigenlijk dat je moet doen??? xx

Haha dat geeft niet hoor xx. Maar me vriendinnen vinden het ook niet zo’n heel goed idee dat ik iets met hem zou willen ofzo. Ze zeggen dat ik veel beter kan krijgen. Maarja ze zeggen wel dat ik het zelf moet weten en dat het helemaal mijn keuze is. Ik heb trouwens sinds eergisteren ook zijn snapchat van een vriendin van mij alleen ik durf totaal niks te sturen naar hem. Maybe hebben jullie tips met wat ik kan sturen naar hem?

Sommigen vriendinnen van me vertelde me precies het zelfde met dat hij me maybe zou gebruiken ofzo en ja heb daar ook wel over nagedacht. En meschien heb je wel gelijk dat het niet goed voor me is enzo en dat hij niks voor me voeld maarja ik wil het tog wel graag proberen als hij dan tog sekuele dingen bij me probeert als ik hem zie dan kap ik er ook gelijk mee.

^Je mag het zelf weten, maar als je geeft aan dat je het zou afkappen als hij seksuele dingen zou proberen. Wat verwacht je er dan van? Hij grijpt naar de kont van een vriendin van je, lijkt mij dat hij niet het lieve, zorgzame, geduldige type is.

Is het niet leuker om een jongen te vinden die oprecht geïnteresseerd is in je en de moeite neemt om je te leren kennen?

Ik zou een beetje oppassen met die jongen. En volgende keer niet zomaar met iemand meegaan, je weet de intenties niet van die persoon.

Ja, ik zou ook even oppassen. Ik weet niet of je inmiddels al met hem hebt afgesproken, maar ik zou t ff laten liggen. Je zei zelf al dat je er niet zeker of was of het nou verliefdheid is of het gewoon een spannend idee vond. Misschien is het gewoon het laatste en dan is het beter om er niks mee te doen. Hij klinkt namelijk niet als de leukste jongen… :stuck_out_tongue: