verliefd op ex

doei.

waarschijnelijk heb je die jongen behoorlijk gekwetst door het uit te maken, maar doordat hij je een zomer lang niet heeft gezien is hij denk ik toch over je heen gekomen.
Terwijl jij hem juist in die tijd leuker begon te vinden.
Vertel hem dat je er spijt van hebt dat je het hebt uitgemaakt en dat je weer wat voor hem voelt.
Dat is het beste en zo kan hij jou ook vertellen wat hij nog met jou wilt.

Ik denk eigenlijk niet dat ie nog wat met je wilt.

ik denk ook niet dat hij nog iets met je wil eigelijk… maarja ik heb alleen een korte beschrijving hier op het forum dus het hoeft nog niet zo te zijn, maar ik zou niet ineens weer tegen hem zeggen dat je hem weer leuk vindt, dat is voor hem heel verwarrend denk ik. tenminste als ik net over mijn ex heen zou zijn en dan komt ie ineens naar me toe van ik vind je weer leuk, zou ik ook ff niet weten wat ik moest doen hoor…

Ik denk dat je je kans gehad hebt. Hij is eindelijk over je heen en vindt het vast wel goed zo. Als je echt wilt weten of hij jou weer leuk kan gaan vinden, zou ik het normale contact weer opbouwen eerst. Niet meteen met de deur in huis vallen dus. Dan schrikt hij zich rot.

maar anders, wees eerlijk. Zeg hem hoe je over hem denkt. Je kan er ook grapjes over maken, zovan ‘ja wel jammer dat we uit elkaar zijn he, haha.’ en dan kijken hoe hij daarop reageert.