Verliefd op ex.

Slotje.

Misschien moet je voordat je weer aan een nieuwe relatie met hem begint eerst even goed bedenken waarom het precies uit ging ?:slightly_smiling_face:

jaa zoals hierboven staat, het ging niet voor niks uit toch

Ja daar denk ik wel vaker aan, maar ik weet het eigenlijk niet precies. Ik ben ook van plan hem het te vragen , alleen moet ik dan eerst al mijn moed verzamelen. :wink:

Ja dat weet ik, maar hij was niet meer op mij ik wel op hem. Toen heb ik hem uit me hoofd gezet, maar dat lukt me nu echt niet meer!

idd, het is niet voor niets je ex.

Hij heeft het denk ik uitgemaakt met een reden… hoezo zou je denken dat er nu iets veranderd is aan die reden? Misschien wou die gewoon beleefd zijn.

Ik zeg ook niet dat hij op mij is. Maar ik ben weer op hem.

maar kijk als je straks weer wat met hem begint maakt hij het straks weer uit omdat hij je dan niet meer leuk vind, dat kan altijd gebeuren natuurlijk maar het is neit voor niks uitgegaan en dan heb je straks weer een gebroken hart. en je bent nu nog niet zo erg verliefd op hem dan over een paar weken ofzo als jullie weer gaan afspreken enzo misschien moet je ernu mee stoppen en hem vergeten. nu is het makkelijk om hem te vergeten. teminste zo is het altijd bij mij

klik?

Ik heb niet met hem afgesproken hoor, ik kwam hem zomaar tegen op de fiets.

Tsjaa, misschien wel waar wat je zegt. Zal proberen om hem uit me hoofd te zetten…

dat is wat ik zou doen ja, maar je moet doen wat jou gelukkig maakt toch=]

Ja maar je gaat hem toch niet duidelijk maken dat je hem leuk vind als hij jou niet leuk vind? Dan wordt je automatisch afgewezen… daarom dacht ik dat je misschien dat je de indruk kreeg dat hij jou ook leuk vond maar niet dus…
Ik zou het hem nu niet duidelijk gaan maken dat zie ik als een afgang

Probeer gewoon steeds meer met hem om te gaan, gezellig te maken en kijk of je iets verandert aan zen gedrag dan kan je altijd nog bekennen dat je hem leuk vind.

Zo zou ik het althans doen.
Je hoeft trouwens niet direct zo’n beledigend (ofzo) reactie te geven.

Jaaah, d8 ik ook al aan om meer met hem op MSN te praten enzow.

:wink:

Lol, bij zo een reactie staat er ; verliefd op de vriend van me ex …
xD

ontopic; Ik zou hem idd uit je hoofd zetten, het is niet voor niets uit gegaan… Je zal jezelf er alleen maar pijn mee doen.
x