Hoihoi daar, ik en mijn ex zijn onder tussen beste vrienden nadat het uit is gegaan… We waren 13 toen we iets kregen maar het was meer iets speels… Nu zijn we wat ouder en vinden we elkaar nog steeds leuk en dat zegt hij altijd tegen mij. Hij heeft op dit moment wel een vriendin maar hier voormzei hij altijd ik hou van je, je bent en blijft altijd mijn eerste liefde, ik vind je leuk etc. Ik weet dat ik hem kan vertrouwen en dat het zo is want ik hou ook van hem… Hij weet alleen denk ik niet dat ik hem leuk vind omdat we elkaar nu eigenlijk al een tijdje nu gezien hadden en opeens gingen we weer met elkaar om… Hij vertelde mij niet meteen dat hij een vriendin had dus ik vroeg waarom vertelde je het niet en de reden heeft hij nooit verteld maar die kan ik soortvan wel raden… Maar het probleem is dus hij heeft nu een vriendin… Moet ik het tegen hem zeggen dat ik hem ook leuk vind? Of moet ik wachten tot het ooit een keer uit gaat tussen hun?
Goh wat toevallig, er is toevallig ook een ander meisje fan van taylor swift die precíés hetzelfde probleem heeft gepost vandaag! Misschien moet je haar maar eens een note sturen http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/nog-steeds-verliefd-op-mijn-ex-al-3-jaar-lang-324599.msg277027809.html#msg277027809
Wat grappig! Ik heb het zelfde probleem! Hoe oud ben je nu? Misschien kan je het hem beter wel vertellen en over gaan op een serieuze relatie als jullie elkaar al zo lang leuk vinden… Toch?
Oh ook toevallig! Wat een erg lang bericht heeft zij! Maar als het het zelfde is heeft het geen nut om haar advies te vragen… Toch bedankt
17 en hij 18… En bij jou dan?
15 en hij 17… Ik zou op een serieuze relatie over gaan als jullie er allebei bereid voor zijn! Succes!
Praat je tegen jezelf?
^Jep dat doet ze. Accounts zitten op hetzelfde ip.
BUSTED!