Verliefd op een verlegen moeilijke jongen

Hee ik ben al een tijdje verliefd op een jongen, hij is alleen heel verlegen en moeilijk. Hij is niet heel sociaal, hij heeft geen facebook enzo. Ik heb maar een paar keer met hem gepraat. Hij vind heel veel mensen niet aardig en dat laat hij ook merken, maar hoe doet wel altijd heel aardig tegen mij, en iedereen zegt dat hij mij dus misschien ook wel leuk vind. Het probleem is dus ik praat amper met hem, hij is nooit te vinden in de pauze en hij gaat altijd alleen naast zijn vrienden zitten dus nooit kan ik naast hem gaan zitten om een gesprek te beginnen, nu denk ik dat hij heel snel bang wordt van aandacht… maar wat moet ik nu doen om toch erachter te komen of hij me leuk vind??

Je kan t rustig opbouwen door misschien eerst zn nummer een keer te vragen en te smsen over iets op school wat er gebeurd is en daarna af wachten of hij reageert en als je dat een paar keer doet over verschillende onderwerpen daarna een kort gesprek houden in de pauze als hij dan steeds afwezig klink of zn nummer niet wil geven vind hij je waarschijnlijk niet leuk maar als hij wel doorgaat met het gesprek en niet alleen antwoord geeft op een vraag( dan vind hij je waarschijnlijk verveelend of niet leuk) dan is de kans dat hij je leuk vind groter maar je kan het het beste vragen
suc6

Ja ik voer heel soms een gesprek met hem zoals laatst toen bekeek ik mangatekeningen van een vriendin, en hij dacht denk ik dat het mijn tekeningen waren en toen kwam hij uit het niets naar me toe en vertelde dat hij thuis mangaboeken had en dat hij het wel een keer voor me mee wilde nemen, toen vertelde ik dus dathet niet mijn tekeningen waren maar dat ik best een keer de boeken wilde zien en dat ik het heel leuk wel vind en wat hij ervan vond maar dan was het gesprek na vijf minuten weer afgelopen en loopt ie weer weg…