Verliefd op een verlegen jongen

het begon allemaal in de brugklas haha. ik was toen smoor op een jongen (M.) en zag verder eigenlijk niemand staan. maar veel van mijn vriendinnen zaten in een andere klas, waar een andere jongen (F.), ook in zat. ik vond het meteen al heel erg knap. mijn vriendinnen vonden het allemaal niet. dat kwam denk ik doordat hij behoorlijk ‘kakker’ is, maar aangezien ik ook onder de ‘kakkers’ val, vond ik dat juist leuk. hij was verder ook niet zoveel met meisjes bezig. ik sprak hem verder nooit want hij staat zegmaar altijd buiten met een hele gang mensen waar ik de namen niet van weet ;$. na een paar dagen nadat mijn vriendinnen tegen hem hadden gezegd dat ik hem knap vond voegde hij mij toen op hyves. na de zomervakantie bleek het dat ik bij hem in de klas kwam, maar ik was nogsteeds op die andere jongen. ik en mijn vriendin zaten hem wel altijd heel leuk aan te staren, vanwege zijn knapheid. toen mijn ‘liefde’ voor M over was, ging ik me meer op andere jongens richten, zoals F. we hadden een volleybaltoernooi en hij vroeg mij bij zijn team, ik had dus ook meteen geregeld dat mijn vriendin er ook bij kwam. het verbaaste mij nogal want hij is heel verlegen als het om meisjes gaat. toen bij het volleybaltoernooi, als ik dat voor stond kwam hij vaak vlak bij mij staan, zodat als ik de bal ving, ik tegen hem aan botste. dat gebeurde dus heel vaak, en hij maakte het steeds goed met zo’n prachtige glimlach haha. maar wat mij dus opviel, dat hij dat nooit deed bij mijn vriendin? na het toernooi gingen 2 vriendinnen van mij naar hem toe in de pauze en vroegen wat hij van mij vond, hij werd dus helemaal rood. en er was ook nog een vaag verhaal dat zijn vriend riep; gaat het over ( mijn naam)? want hij is namelijk op haar! maar een jongen uit mijn klas zei dat hij ook zoiets had gezegd, maar hij verzint wel vaker datsoort dingen. die vriend die dat dus zei heet trouwens stan. mijn vriendin wist nog hoe hij eruit zag en hij zat bij mijn andere vriendin in de klas. die andere vriendin had het later dus aan die vriend van F gevraagd. eerst zei hij; ik denk het wel. en daarna; ik weet het zeker! toen hij het aan F navroeg zei hij; huh? hoe weet je dat? wie wilt dat weten? en geen ja of nee. een andere x dat hij het vroeg zei F; nee. ondertussen, daarvoor enzo, had ik echt van die momenten met hem. je weet wel, in films, dat een jongen en meisje elkaar heel lang lachend aankijken, dan verlegen naar beneden kijken, en dan weer naar elkaar. nou, dat maakte ik dus op een dag iets van 7x of meer(?) mee. we hadden zegmaar echt een ‘connectie’. ook kijkt hij vaak naar mij, starend, in de lessen zegt mijn vriendin. en een jongen uit mijn klas zei dat hij aan F had gevraagd of hij op mij was en dat hij toen heel rood werd, en nee zei. dat rood worden gebeurd wel vaker, vandaag bij het biologie so vroeg ik dus wat antwoorden, hij werd rood. het is allemaal heel schattig, maar ook best irritant. ik maak altijd een grapje dat hij een meisjesfobie heeft op een flirterige manier, dan moet hij altijd lachen en zegt hij; neeeeee! terwijl hij mij weer zo langdurig aankijkt. de kans is er dus wel dat hij mij leuk vind, maar ik denk niet dat hij er wat aan doet en dat ik een eerste stap moet zetten. heeft iemand dus ideeen hoe, of wat? op msn zit hij nooit, en smsjes leest hij pas de volgende ochtend. af en toe zit hij op hyves, maar dat is het dan ook maar. dus heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?

hopelooooos

Vraag hem ergens naartoe! (: bioscoop ofzo? :3 aangezien hij verlegen is, denk ik niet dat hij dat erg vindt om een film te kijken

wow lap tekst! Misschien wat enters ertussen? haha.
en wat hierboven gezegd word!

^tzelfde als hierboven.

Ga naast hem zitten in de klas.
Klets wat met hem… Misschien als je het niet durft te vragen op papier schrijven?
Vraag zelf wat hij van je vind? Of durf je dat niet?
Hm… het blijft lastig.

haha, het is zeker een verhaal. maar als ik zoiets vraag valt het misschien op dat ik hem leuk vind? en dat zou wel wat minder zijn als hij mij dus niet leuk vind…

het lijkt me vrij duidelijk dat hij jou ook leuk vindt. Gewoon vragen, ik weet zéker dat hij ‘ja’ zegt (: