Hallo meiden,
Oke ik weet dat er meerdere topics zijn van, vind hij mij leuk enzo, maar mijn verhaal is nogal een beetje apart, al is het maar met leeftijdsverschil
Ik zit een beetje met een apart verhaal.
Sinds mijn 10e woon ik bij mijn moeder omdat mijn ouders toen gescheiden zijn.
Inmiddels ben ik afgelopen januari 16 geworden, dus dat is nu zon 6 jaar. (goh logisch he )
Normaal deed mijn vader thuis alles met internet en televisie, maar aangezien mijn moeder niet zoveel verstand daarvan heeft, wam er toen altijd al een jongen ( dat is een collega van mijn moeder) om weer eens wat te fixen als er iets kapot was of WIFI het niet deed.
Maar die jongen kon het wel goed met ons vinden, en bleef ook wel eens eten enzo. Soms als mijn moeder weg moest, bleef hij ook wel eens als een soort ‘‘oppas’’ zegmaar voor mij , en gingen we film kijken of op de Wii spelen. Op een gegeven moment kwam hij wel echt elk weekend langs, dus dat was wel echt super gezellig!
Alleen nu het volgende… sinds mijn 14e vind ik hem wel euhm… meer dan aardig en ook wel meer dan leuk…
Ik had op school best wel een kut tijd hier in Almere, zeker toen ik 13/14 was in de klas en met vriendinnen, en hij was eigenlijk de enigste die aardig was, altijd vroeg hoe het met mij ging, zei dat ik moest oppassen met jongens enzo, en als we een keer elkaar een knuffel gaven, voelde het gewoon zooo fijn om van die sterke armen om mij heen te hebben. … Ik wist niet dat jongens ook zoals hij konden zijn zeg… :bored:
Maar ik vroeg toen ik 14 was aan mijn moeder hoe oud hij nu was. Ik dacht dat hij maar 23 was ofzo, maar bleek zijn leeftijd 28 te zijn… super kut, want mijn moeder zei al meteen van, ja Kayleigh dus dat is nogal iets te oud he… En dat vond ik helaas toen ook wel… Hij had al goed kinderen kunnen hebben ofzo…
Maar… Nu zon 2 jaar later is alleen dat gevoel nog steeds niet weg… Ik heb ook steeds meer de neiging om hem te appen dat ik hem leuk vind.
Ik weet dat het kwa leeftijd gek is, want hij is nu dus volgens mij 30… maar hij lijkt nog steeds echt vet jong. eerder begin 20 dan eind 20.
Mijn moeder heeft ook ooit gezegd op een feestje dat ze het niet zo heel erg zou vinden als we per ongeluk een keer gezoend zouden hebben, maar meer kon echt niet. (daar zat hij dus ook bij, lekker voor schut want mijn moeder wist dat ik gevoelens voor hem had… )
Echter is er met carnaval dit jaar wel wat gebeurd…
We gingen naar Brabant met een paar vriendinnen, en van mijn moeder moest hij mee om zegmaar ons een beetje in de gaten te houden voor drank enzo. (jaja 16, en dan moet er van mijn moeder alsnog iemand mee… :dry: )
Maar ik was echt vet blij, en stiekem ook een beetje zenuwachtig dat hij meeging. :bored:
Ik weet dat ik vet jaloers zou worden als een ander meisje met hem alleen al zou praten, dus Ik had het idee om misschien eens te kijken of ik hem kon overhalen en een beetje te verleiden met carnaval. Dus ik had via internet een beetje een stout jurkje besteld voor carnaval. Een heel strak zwart lak jurkje. Een echt vet glanzende haha, schrok er zelf van toen ik hem aantrok (wel met een panty eronder hoor
)
Het was best een gewaagd jurkje, maar ik wist dat hij mee was dus ik voelde mezelf wel prettig bij die gedachte, en voor de rest had ik gewoon mijn jas eroverheen heel de carnaval.
Savonds gingen we dus daar de feesttenten in, en ik voelde hem al heeel de tijd kijken naar mijn jurkje ik had toen dus in een half dronken bui besloten dat ik hem eens ging uitdagen, en tijdens het dansen tegen hem aan ging rijden.
Toen fluisterde hij al meteen iets van, Tsja Kay, je maakt het zo wel heeel lastig voor mij om mijn handen thuis te houden he. En toen zei ik zoiets van, ga je gang maar hoor.
En toen heeft hij wel echt heeeeeel de avond aan mijn lak jurkje gezeten, en vooral mijn billen.
Hij kreeg er maar geen genoeg van, en dat voelde zooo fijn he
Ik baalde ook echt dat we naar huis moesten, want mijn moeder wilde dat wij op tijd terug waren.
We hadden helaas ook niet gezoend, ik denk dat hij zich dan namelijk iets teveel bekeken zou voelen door mijn vriendinnen, maar ik denk dat het er anders wel echt in had gezeten. Die avond nog wel wat geappt, maar sindsdien is hij echt veel meer afstandelijk, en doet net alsof dat niet gebeurd is ofzo… Het lijkt haast wel of hij spijt heeft ofzo :bored:
Goed goed, mijn vragen om het verhaal niet te moeilijk te maken…
1: Ik heb nog steeds niet echt gezegd dat ik hem leuk vond, maar denken jullie dat hij toen alleen dat lak jurkje leuk vond? of ook mij?
2: En wat zal ik zeggen tegen hem…? want ik wil nu wel echt mijn gevoelens kwijt… Ik ben alleen bang dat hij of mijn moeder boos worden ofzo omdat hij zo oud is
wat zouden jullie doen?
3: Morgenavond zijn we namelijk alleen samen, omdat mijn moeder een bedrijfsfeestje heeft, en dat maakt me al zo vet zenuwachtig… Wat moet ik dan zeggen tegen hem??
Alvast bedankt voor jullie tips en antwoorden!!