verliefd op een "slechte" jongen

heeee.
Ik ben 15 jaar en ik zit in de 3e, bij mij op school zit een jongen van 12 en hij zit in de 1e.
Ik vind hem dus leuk, maar
ten 1e hij is 3 jaar jonger (ik vind het niet erg, maar mensen uit mijn klas bijv. die gaan met mensen die 5 jaar ouder zijn. dus die gaan dan raar doen enz.)
ten 2e hij rookt (hij is dus 12 ;s)
ten 3e hij drinkt ( hij is van kamp afgestuurd omdat hij drank mee had)
hij is dus 12 he, voor mij is dat raar ik weet niet of jullie dat raar vinden?

uhm ja, ik weet niet of ik nou echt voor hem moet gaan.
sorry ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar kunnen jullie tips geven of iets zeggen of zoiets

x
ik hoop dat jullie het snappen, want ik kan niet goed uitleggen ;s

Ik zou er echt niks mee doen, je komt heus wel genoeg andere leuke jongens tegen van je eigen leeftijd!

Ik zou het, als ik het in het echt zou zien gebeuren best raar vinden, maar misschien is hij wel heel volwassen. Geen idee. Maar hij klinkt voor mij meer als een jongen die heel stoer probeerd te doen. Maargoed, meisjes ontwikkelen zich psychisch sneller dan jongens, dus je zit waarschijnlijk ook op een totaal ander niveau dan hij zit. Maar eigenlijk kan ik niet oordelen… Ik weet niet hoe jij bent in je psychische ontwikkeling en ik weet niet hoe hij is in zijn psychische ontwikkeling, maar dit klinkt toch echt als typisch pubergedrag.

Inderdaad. Dat hij 12 jaar is en zich zo al gedraagt zegt genoeg.

gosh ik zie mijn broertje van 12 dus echt niet roken en drank drinken =o
ik zou iemand van je eigen leeftijd zoeken.

Je moet echt niet voor hem gaan, je komt vast wel een andere jongen die je leuk gaat vinden tegen!

okee ! dankjulliewel ! <3

gaat wel weer over denk ik

wat een negatieve reacties zeg, ik zou juist zeggen der voor gaan!
kom op zeg, als je verliefd bent doet leeftijd der toch niet toe?
kijk dat ie drinkt & rookt okee dat is niet zo mooi weetje.
maar over die leeftijd niks mis mee!xxxx

Wow, m’n broertje is 12. Sorry, maar ik zou het echt niet doen.

a

:’) Sorry voor het negatief zijn, maar je hebt wel een steekje loszitten als je al op je 12e rookt en drinkt? Ik snap dat erbij horen heel cool is, maar een doodgewone jongen van 12 jaar zou niet op dat soort middelen dagelijks moeten leven; alleen al vaak drinken belemmert de groei.

[dit is mijn mening, ik zeg niet dat hij veel rookt/drinkt, maar ik denk niet dat die jongen geheel onschuldig is daarmee]

tsja, ik zou het zelf niet doen…

ik heb nooit iets met een jongen die jonger is dan mij die zijn meestal niet zo volwassen, en dat vind ik juist leuk aan een jongen…

^ik ben 21 en zou denk ik wel op een jongen vn 18/19 kunnen vallen maar dat ik ook anders.

Maar ontopic ik zou het niet doen ook op zn jonge leeftijd drank, roken.

^ik ben 21 en zou denk ik wel op een jongen vn 18/19 kunnen vallen maar dat ik ook anders.

Maar ontopic ik zou het niet doen ook op zn jonge leeftijd drank, roken.

just follow your heartt.

ik zou het eerder erg vinden dat hij rookt en drinkt op zn 12de,
dan het feit dat er 3 jaar tussen jullie zit, maar verliefdheid kan je niet tegen houden, helaas.

Ik zou denk ik het gevoel krijgen dat ik hem moet gaan opvoeden…