Ik zal de jongen waar het over gaat maar B noemen… B is 21, zelf ben ik 16 dat betekend dus dat er tussen ons 5 jaar verschilt. Iets minder zelfs, omdat ik eerder jarig ben dan hem, maarja… Ik kwam hem tegen tijdens het uitgaan 2 weken geleden. We kenden elkaar al wel omdat hij 3 jaar geleden een relatie heeft gehad met iemand die ik erg goed ken. B liep heel de avond achter me aan, waar ik was, was hij ook! Ik vond het wel grappig, dus ik glimlachte af en toe naar hem en gaf hem een knipoog. Meer dan dat, behalve het praatje of ik ‘een vuurtje voor hem had’ is het niet geweest.
De volgende dag begon die mijn foto’s te liken op instagram. Dat vond ik echt hilarisch dus voor de grap like ik er een paar terug, de dag erna ging dit verder maar nu ook op facebook. Ik kreeg een berichtje van hem via messenger: “Wow jij bent gegroeid! Ik herkende je amper afgelopen zaterdag!”
Maar nu zijn we dus al 2 weken aan het appen, de ene keer leest die mn bericht en dan reageert die pas erg laat, of hij reageert heel snel. Hij maakt flirterige opmerkingen naar me zoals: Hij stuurt een foto van zijn nieuwe kleren bijvoorbeeld, waarop ik zeg: Leuk ja! en dan zegt hij: Dankje! Of bedoel je mij? of de kleren? Of: Ik: ik ben moeee. Hij: ik ook, lig al lekker in bed, je mag er wel bij?
Hij stuurt foto’s van wat die aan het doen is, noemt me popje, stuurt allerlei hartjes emotie’s maar hij kan ook ontzettend laat reageren of het lezen en dan na een uur pas een bericht terug sturen…
Ik weet dus echt niet wat ik met hem aan moet? Ben ik te jong voor hem? Ziet hij me zitten of niet? HELP want ik begin hem nu toch wel leuk te vinden!