Verliefd op een oudere jongen HELPPP!!

Hallo iedereen!

Sinds een paar maanden ben ik zo verliefd op een oudere jongen…
hij is 19 en wordt in Oktober 20 jaar en zelf ben ik 16.
Ik weet zeker dat mijn ouders hier absoluut tegen zijn!!

hebben jullie tips hoe ik hier mee om kan gaan?

Liefs!

Zou je niet eerst een relatie krijgen met die oudere jongen voordat je je druk maakt over wat je ouders er van zullen denken…

^True

Mijn vriend en ik schelen 8,5 jaar en is echt een geweldige relatie (nu 1,5 jaar samen). Mijn moeder vond het alleen maar fijn dat ie ouder was, omdat het anders toch van die jongetjes zijn haha. Misschien denken jouw ouders er ook wel zo over? Of weet je al zeker dat ze het niet goed vinden?

Ik vind het leeftijdverschil wel meevallen eigenlijk en ik zou eerst met je ouders gaan praten…

Tuurlijk kunnen je ouders ook wel zien dat hij geen 16 is waarschijnlijk, maar je hoeft toch ook niet te beginnen van: hoi pap en mam dit is mijn vriend en hij is 20. Gewoon eerst kennis maken ofzo zodat ze een beeld van hem hebben!

Zijn je ouders tegen het leeftijdsverschil of tegen een relatie zelf? (Vraag ik omdat 3,5 jaar echt wel meevalt)

Ik vind 4 jaar leeftijdsverschil heeel erg meevallen, ik zou er gewoon met je ouders over praten, en als ze het er niet mee eens zijn maar jullie vinden elkaar wel heeeeel erg leuk, ben jij altijd nog degene die beslist. Jij bent degene die een relatie met hem moet hebben niet je ouders.

16 en 19/20 kan mákkelijk

Dat is het probleem… Ik ben ontzettend bang voor de reactie van mn ouders. ik had vorig jaar een relatie met een jongen die maar een jaartje ouder was en daar was ze al niet over te spreken.

Het valt ook nog mee … maarja heb nu ruzie met hem om een misverstand. dus hoop dat het nog een relatie wordt.

Ik vind 16 en 19/20 eigenlijk best normaal, zou het vreemd vinden als je ouders daar moeilijk over gaan doen. Eerst maar zien dat je een relatie met deze jongen krijgt.

Beide, als ik met gewoon een vriend thuis kom van een jaar jonger beginnen ze er over te zeuren dat ik niet de ene naar de andere moet nemen terwijl dit helemaal niet van toepassing is.

Haha nee dat is inderdaad ook zeker niet te zien. maarja ik ben echt ontzettend bang dat ik het moet uit maken van mn moeder want dat is ookal gebeurt. Hij was gwn beleefd en vriendelijk maarja 2 weken later moest en zal ik het uitmaken met hem.

Ik weet zeker dat ze het niet goed gaan vinden.