Verliefd op een ouder jongen.

Hey,

Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen van 17 bijna 18 . Maar ik zelf ben 13 .
Hij zit bij mij op school , en we maken echt veel oogcontact . Soms staart hij zelf een beetje .
Maar hij is niet alleen 5jaar ouder hij is ook de broer van een vriend van mij dus da kan nog genant worden . We hebben ook al een paar keer gepraat maar dat kwam door een vriendin . Ik wil hem toch beter leren kennen .
Hebben jullie misschien tips ?

ik zou zeggen nu nog is het verschil te groot ik weet nog hoe leuk ik die vrienden toen van mn broer vond maar et vershcil was zo groot. en nu kan t beter en heb ik wel met 1 gezoend :stuck_out_tongue:

Af en toe kletsen (niet teveel over school en girly problemen) meer koetjes en kalfjes. :d

Mm, ik zou het een beetje raar vinden als die jongen op jou zou vallen eerlijk gezegd. Ik zou iemand zoeken die ongeveer in dezelfde fase is als jij, of in ieder geval ongeveer even volwassen. (Misschien is hij dat wel?)

t kan opzich wel ik heb ook een tijdje iets gehad met een jongen van 22 terwijl ik 18 ben … :stuck_out_tongue:

Ik val altijd op oudere jongens, ik ben zelf 16 maar ik val echt niet op die jochies haha

13 en 18 vind ik wel echt een groot verschil. Jij bent waarschijnlijk net, of bijna op de helft van je puberteit en hij heeft die al achter zich liggen. Hij mag al lang uitgaan etc etc. Maar het kán goed gaan natuurlijk.

Er is wel een mogelijkheid dat het gaat werken ja… Maar zoals MercurySummer ook al zegt, (wat ik echt niet lullig bedoel verder) ik kan me niet voorstellen dat zo’n ‘volwassen jongen’ iets wil met een meisje van 13…

Hmm, het is apart. 13 en 18 lijkt een groot verschil, maar 18 en 23 niet terwijl dat ook 5 jaar is. In ieder geval zou ik, net als wat er hierboven wordt gezegd, opzoek gaan naar een jongen die meer in jouw leeftijdsklasse zit. Kan me niet voorstellen dat een jongen van 18 iets met een meisje van 13 wilt. Maarja, wie ben ik he, leeftijd is maar een getal!

Een soort van vriendin van mij is 15 en haar vriendje is 21 en dat gaat al een jaar goed. Dus ik vind het wel kunnen.

Jongens van 18 vallen niet zo snel op meisjes van 13. of ze moeten echt geen énkele kans maken bij meisjes van hun eigen leeftijd, dan zoeken ze het nog wel eens bij meisjes van 13.

Je hoort weleens uitzonderingen, bijvoorbeeld meisjes van 15 en jongens van 18. (Er is hier zelfs een meisje van 15 met een vriend van 20 en dat gaat zo als ik het hier op dit forum lees ook prima). Maar 13 en 18 zijn een hele andere levensfase en dat bostst heel erg.

Toen ik dertien was dacht ik ook altijd dat ze naar me staarden. Weet nog steeds niet of dat echt zo was. Een daarvan kom ik nu vaak met uitgaan tegen en hij lijkt wel wat geïnteresseerd, maar ik weet niet of hij dat al was toen ik in de tweede zat…

Mee eens.

Al ben ik zelf 16 en is de jongen waarmee ik ga 20. Maar dat gaat best goed :slightly_smiling_face:

Als 13- jarige zit je niet in dezelfde fase als een 18-jarige, terwijl je als 18- en 23-jarige wel in dezelfde fase kan zitten. Ik ben het verder wel met je eens hoor: Het lijkt me niet dat een 18-jarige jongen iets wilt met een 13-jarig meisje.

ik heb dit probleem ook. het zal niks worden…

Toen ik 13 was, vond ik een jongen van 15 leuk en toen voelde ik me al echt kansloos D: Ik dacht ook dat hij vaak keek enzo. Wss keek hij zoveel omdat er een brugger hem de hele tijd aan staarde :'D

Elke jongen is natuurlijk anders maar sorry ik denk niet dat het wat wordt… althans niet nu.