Verliefd op een onzekere, onbereikbare jongen [?]

Update 4:

Had nooit verwacht dat het zo zou aflopen. Maar tussen mij en Karst is er niks meer. Vanaf mijn kant alleen nog heel erg veel haat en verdriet.
Hij had zijn keuze al gemaakt. Ik had toch verteld dat hij tegen mijn vader op dat gala vertelde van dat andere meisje tevens zijn ex ( en dat zijn vrienden dat aan mij kwamen vertellen )
Nou, schijnbaar had hij toen al met haar/ zijn ex gezoend ( is mij dit weekend verteld ) Want inderdaad, na dat gala… dat weekend… heb ik niet eens met hem gesproken meer. Terwijl hij bij het gala me nog probeerde te zoenen en aan mijn vader vertelde dat hij me zo leuk, lief en mooi vond, alleen enkel te jong.
Hij keek mij alleen aan, zoals altijd… met zijn starende puppyogen, en zijn vrienden gebaarde dat ik naar hem toe moest, maar weer deed ik dat niet.
Voor de mensen die dit verhaal niet gevolgd hebben. Karst is een ontzettende onzekere verlegen jongen van 21 jaar. Ben er 5 maand mee bezig geweest.

Stom dat ik er toen nog niet mee gekapt was, ik wist dat hij twijfelde.

De volgende dag had ik hem een smsje gestuurd wat hij nou wilde. Ik kreeg daar een heel kort en vaag antwoord op, typisch Karst.
Toen heb ik heel mijn gevoel in een smsje gestopt en kreeg daar niks op terug.
Voor mij is het over nu. Al blijf ik erbij dat hij aan me heeft moeten vertellen dat hij zijn keuze al had gemaakt, en hij tegen mij heeft moeten vertellen ipv het tegen mijn vader.

Ergens hou ik nog wel hoop, en hoop ik dat hij ontzettende spijt krijgt. Echt.

ohja, het is heel goed gelukt om het kort te houden.

Niet echt he? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik denk dat je inderdaad zelf initiatief moet nemen, maar ik kan uit jouw verhaal niet helemaal goed uitmaken of hij je ziet zitten, hij heeft iedergeval wel veel interesse.

@9687 Precies, het is allemaal heel vaag. Intresse is er geloof ik ook wel, als hij niks van me zou moeten was hij er ook niet geweest zaterdag en zondag en had hij niet op me gelet… maar integendeel… hij is zo vaag.

Hmmm, ik denk dat ie heel onzeker is, als ik het zo lees. Dat herken ik namelijk uit mezelf een beetje; ik lul er dan ook graag omheen en blijf dan een beetje vaag en op de oppervlakte en wil niet graag afwijzend of negatief antwoorden. Volgens mij is er dan op zulke momenten ook geen hoogte van me te krijgen.
Of anders ziet hij je niet zo zitten en blijft er daarom een beetje omheen draaien omdat hij je er niet mee wil of durft te confronteren. Wat me ook gek lijkt, want het komt inderdaad over alsof hij wel veel interesse in je heeft. Ik zou als ik jou was de raad van die vriend opvolgen en proberen hem voor je te winnen en zelf het initiatief nemen. Misschien dat zijn (onzekere) gedrag verandert als hij weet dat je echt oprecht geïnteresseerd in hem bent. Ik denk namelijk niet dat als hij je leuk vindt, hij ineens zelf een stap gaat nemen, als hij zo onzeker is.
(Dat kort is niet gelukt trouwens.:wink:)

Oei, deze boy is zelf ook een beetje verward als ik het zo lees.
Doe wat zijn vriend zegt, stap op hem af, neem initiatief.

Ja klopt, het is allemaal erg moeilijk te herkennen. Het kan inderdaad 2 kanten hebben. Al heb ik niet echt sterk het vermoeden dat hij probeert me te ontlopen, als hij aan mijn vriendin vraagt waar ik ben, hij met haar smst, mij antwoord, of zomaar plots een ’ verkeerd ’ smsje stuurt. ( de letters van de zogenaamde geadresseerde en ik liggen echt heel ver uit elkaar ) Ja zoals je merkt, ook ik weet het even niet zo goed, haha! :slightly_smiling_face:

Idd, initiatief nemen. En als hij je beter leert kennen, wordt hij vast wel minder onzeker en zal je snel genoeg merken of hij je ziet zitten of niet. Veel succes ermee! :wink:

up

Gewoon initiatief nemen anders kom je helemaal nergens, dan zit je jezelf later maar te verwijten dat je niets gedaan had enzo. Dus probeer maar wat meer in contact te komen, en als het toch niks word dan is het jammer en klikte het misschien toch niet zo goed.

Ik herken dit heel goed. Hij ziet je zeker wel zitten anders geeft hij geen subtiele hints! Echt, laat deze jongen niet lopen, hoe vaag en hoe onzeker hij jou ook maakt… wil je me dat beloven?

Hehe, beloofd hoor!

Hij heeft wel interesse! (denk ik)
Waarom werd je dan afgeraden om te smsen?
Want hij smst jou ook, lijkt me een handige manier om wat meer contact te houden. En dat sms naar de verkeerde: dat moet wel expres zijn geweest, of hij zat gewoon teveel met z’n gedachten bij jou :wink:
En je kan nog vragen wat hij nou vroeg op het laatst, ben ik nu wel benieuwd naar :stuck_out_tongue: Succes!

Gewoon idd zelf meer intiatief proberen te nemen!
En volgens mij is het best wel logisch dat die vriend het je afraad om hem te sms’en; de meeste mensen die iets onzekerder hebben meestal niet zo heel veel met sms en msn, want daar kunnen dingen snel verkeerd opgepikt worden. Ook al lijken deze mensen in ‘‘real-life’’ ook al een beetje op zichzelf te zijn, via sms en en msn wordt dit bij (de meeste van) dit soort mensen alleen maar erger.

Laten we het hopen, dat zal ik wel super schattig vinden. Ik denk dat zijn vriend wel een punt heeft hem niet te smsen, het is namelijk in de echte wereld al een jongen van weinig woorden als het om vrouwen gaat, ik weet niet hoe hij op vrienden overkomt ( blijkbaar ook zo anders zou zijn vriend dat niet zeggen ) denk ik.

Up

Sorry, ik heb je hier overheen gekeken. Je theorie is denk ik wel waar. Er zit heel veel in. Ik Karst namelijk al onzeker zijn op het moment dat ik even niet op hem reageer, terugkijk oa…

He likes you! Wees zuinig op hem, doe voorzichtig, wees niet te opdringerig, dat schrikt hem af… gewoon kalmte, rustig…