verliefd op een onbekende jongen...

hee,
ik zit even ergens mee en ik moet het even kwijt…
misschien kunnen jullie me ook wel tips ofzo geven?
er zit dus een jongen bij me op school en ik vind hem heel leuk, maar hij kent mij niet… ik weet van hem ook niet zo veel, alleen dat hij in de vierde zit en het broertje is van mijn gymleraar. hij heeft geen hyves of facebook… ikzelf ben best wel verlegen, dus ik durf ook niet zomaar op hem af te stappen. wat moet ik doen??? :frowning_face:

klik

ja, heb ik gelezen, maar hij heeft geen hyves of facebook…

/

En hoe oud zijn jullie?

Ehmm ik denk dat leeftijd er weinig mee te maken heeft.

Ik zit een beetje in dezelfde situatie, alleen heefthij wel Hyves enzo, maar durf ik hem gewoon niet toe te voegen… Je kent hem van school toch? Dan moet je in de pauze (met een vriendin, anders komt het zo raar over) gewoon een beetje in de buurt gaan staan en naar hem kijken, als je 1 keer oogcontact met hem hebt, blijven kijken. Hij zal automatisch verder gaan kijken, en zo over jou gaan nadenken (dat doen jongens nou eenmaal in de puberteit).

Vragen? Je kan ze altijd stellen! :grinning: Als je hulp nodig hebt ofzo… want ik ik heb dus hetzelfde, alleen is dit al meer dan een half jaar bezig. En iedereen denkt dathij op mij is,. behalve ik :wink:

ik kan er zelf ook niet veel van. maar als ik jou was (aangezien hij geen hyves ofzo heeft) zou ik oogcontact zoeken.
als hij dan terugkijkt, kun je misschien wel een keer na hem lachen. misschien lacht hij wel terug =P
en als je zeker weet dat je zijn aandacht te pakken hebt, zou je wel een keer iets kunnen zeggen, gewoon hoi ofzo, en later een keer een gesprek aanknopen.
=)
succes!

thanx, ga ik proberen! :slightly_smiling_face: