Verliefd op een leraar

[b]Hai meiden,

Het klinkt misschien heel raar, maar ik ben verliefd op een leraar. Hij is niet mijn leraar, maar na de vakantie wel, één keer in de week. Ik heb hem vorig jaar maar één keer gezien omdat hij het altijd druk heeft enzo. Het was meteen raak. Elke nacht droom ik over hem en ik kan niet wachten tot school weer begint, want dan ga ik hem vaker zien! Ik ben bijna 15, en hij is volgensmij 30, 35, misschien 40? Maar hij is heel knap hoor. Hij heeft een vriendin, ongeveer net zo oud als hem en ze werkt ook op mijn school. Toch denk ik heel de dag aan hem. Ik heb het alleen een vriendin verteld, en ze reageerde niet geschokt, ze begrijpt me wel. Ik weet dat het niet kan, omdat hij al een vriendin heeft en als hij iets met me begint kan hij zijn baan verliezen. Hij kent mij nieteens, maar toch ben ik verliefd op hem en ik ben van plan om na de vakantie meer met hem om te gaan enzo. Ik ga hem niet vertellen dat ik op hem ben, want dat durf ik totaal niet. Ik kan hem ook niet uit me hoofd zetten. Het is een fijn gevoel, maar ook een naar gevoel. Hoe moet ik hiermee omgaan?

Mvg![/b]

uh vergeten? 15 jaar ben je? en hij is 35-40 dat kan echt niet hoor

Ik weet idd dat het niet kan, maarja ik kan er ook niets aan doen.

Ik zou gewoon naar lekkere jongens gaan kijken van je eigen leeftijd:)
Vergeet je hem vast wel:P

Misschien werkt het om te kijken in het topic knapste jongen die je persoonlijk kent ofzo:)
Of post je broer?

vergeet de leraar en kijk naar je leeftijdgenootjes

Ik kan nu echt niet verliefd zijn op iemand anders, ben totaal gefocust op hem. Misschien zie ik een leuke jongen waar ik verliefd op word en dan vergeet ik die leraar, maar toch, het is zo moeilijk.

de opa en oma van een vriend van mij zijn waren vroeger wel leeraar - leerling. zo hebben ze ook wat met elkaar gekregen :stuck_out_tongue: dussss…

Ik denk dat je dit best uit je hoofd zet…

Ik kan het niet uit me hoofd zetten :frowning_face:

Hier is een algemeen topic over waar je je verhaal kwijt kan!
Hier: http://forum.girlscene.nl…st/list_messages/125017/0

Veel succes :slightly_smiling_face: