Verliefd op een ''lelijke'' jongen.

Halloooo. Misschien klinkt de titel een beetje egoistisch, maar ik zal het uitleggen.
Sinds 2 weken heb ik dus weer school. Er zitten een paar nieuwe mensen bij me in de klas die van een andere school komen, en op 1 van die jongens ben ik dus verliefd geworden. Toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem echt zo’n typische lelijke nerd, maar ik begon vaker met hem te praten en ik krabbelde veel met hem en nu vind ik hem dus echt heel leuk. Mijn vriendinnen en andere mensen uit mijn klas zitten echter de hele tijd over hem te roddelen, dat hij lelijk is en zich raar gedraagt enzo. (Doh, hij is onzeker, vind je het gek als je nog maar net op school zit en dan kijken ze je al zo aan). Het gekke is, ik vind hem nu ook echt niet meer lelijk (Dat heb ik serieus altijd als ik op ‘‘lelijke’’ jongens verliefd word he, hoe leuker je ze gaat vinden hoe meer ongelofelijk keisexy je ze gaat vinden ><’’) Maar anywhoo. 1 vriendin die hem eerder al kende vroeg mij of ik hem leuk vond, ze kon het merken ofzo, maar ik heb gewoon nee gezegd omdat geheid de hele school me gaat uitlachen. Daarnaast het feit dat ik ook best wel gepest word, dus dan word ik nog meer gepest en dan wordt hij er misschien ook wel mee gepest dat ik hem leuk vind (dat gebeurt echt hier op school) en dan wordt hij straks nog boos op mij ook. Ik denk trouwens dat hij mij ook een klein beetje ietsiepietsie leuk vind want hij zit me de hele tijd met een ooghoek te checken enzo en zo uit het niets krabbelen en hij laat al z’n krabbels staan en verwijderd mijne enzo eheheh. cuuuuute :3 maargoed what to do?

Hoeveel topics komen er nog over lelijke jongens leuk vinden :pensive:

Nou als je je al schaamt voor zn uiterlijk, dan wordt 't niksssss.

Als je echt verliefd bent, moet het je helemaal geen zak uitmaken wat andere mensen denken

wat ik dus met mijn bericht bedoelde…

Aan de ene kant heb ik zoiets van: fack it, het is mijn vriendje, als het je niet aanstaat kijk je maar de andere kant op. Maar in de realiteit ben ik natuurlijk wel bang voor de reacties. Niet voor de reacties op mezelf, dat boeit me namelijk niks. Maar ik ben ook een beetje het pispaaltje van de school, en ik ben er wel bang voor dat híj wordt gepest omdat ie dan verkering met míj heeft.

Hij is niet lelijk. Mensen die hem lelijk vinden zijn lelijk.

Het maakt mij dus niks uit wat mensen zeggen, maar hij is net nieuw op school en ik word gepest dus hij wordt waarschijnlijk ook gepest als hij verkering met mij krijgt. Dat wil ik nietttt, dat is zieliggggg.

Hij is inderdaad niet lelijk. Gosh, hij is geweldig. Maar hij wordt dus als lelijk beschouwd, zo zal ik het maar zeggen. Lalalovehimm.

Vind je niet gewoon de aandacht leuk?

ik zeg 1 ding: NOU EN.

Het is alleen maar negatieve aandacht die ik hiermee krijg, als ik het hem wel vertel doe ik het voor mezelf en voor hem en niet voor de buitenwereld, als hij het wil zou ik het best vinden om geheim verkering te hebben. Dus nee, ik doe het totaal niet voor de aandacht.

ik denk dat crystaldeer de aandacht van de jongen bedoelde ipv de buitenwereld?

ik kan me wel voorstellen dat als iedereen hem lelijk vind, jij er niet zo graag voor uitkomt dat je hem leuk vindt… maargoed, ik denk dat je dan de oplossing zelf al hebt gemaakt voor jezelf: hem in het geheim leuk vinden.

Heb het nog niet gelezen, doe ik meteen wel maar ff @titel.
Hoeeeee kan je verliefd worden op een ‘lelijke jongen’?
Ik wordt altijd verliefd op het innerlijke & vind ‘m dan echt
super mooi, haha geen idee of dat dan echt wel zo is :’)
Ok nu @story Tja, je wordt gepest, zal harder gepest worden,
je vind hem niet mooi én je weet niet of hij je leuk vind?
Als je hem echt zooo leuk zou vinden zou het je niet boeien
wat iedereen van hem vind/vond. Dus ik denk niet dat hij zó
belangrijk voor je is + je kent hem pas hé…

Nu ben ik wel benieuwd naar hoe hij eruit ziet (a)
En dan zie je zo dat hij totaal niet lelijk is maar supa hot (a)

meid ik weet precies wat je bedoeld echt precies.
je vind hem echt heel leuk en als hij anders was geweeest zou je allang voor hem zijn gegaan maar het zit je tegen dat hij zegmaar niet is wat anderen willen enzo en dat maakt het heel erg moeilijk.
nouja het is heel moeilijk uit te leggen maar is dit wat je ongeveer bedoeld?

Jep.

+1