Verliefd op een jongere jongen

hey
Ik vind een jongen bestwel leuk maar hij zit in de 2e en ik in de 3e. Is dit dan raar? want ik ken verder eigenlijk niemand die een jonger vriendje heeft (en dan wel ook echt in een lagere klas) ik zie nog wel andersom dus een meisje met een oudere jongen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Heee !

Het is echt niet raar als er maar 1 jaar verschil in zit hoor.
Als ik je verhaal goed begrijp verschillen jullie ook qua niveau?

Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen zat hij op het speciaal onderwijs en ik op het HBO.
Toch is dit geen belemmering voor ons. Ik ben de denker en hij is de gene die alle praktische dingen doet in huis wanneer er bijv. iets kapot is.

onthoudt: als jij er maar tevreden mee bent dat is alles goed !

heeeey,
ik heb ook weleens gehad dat ik een jongen leuk vond van een jaar jonger.
een jongen leuk vinden is natuurlijk altijd leuk, maar als jij in de derde zit en hij in de tweede is hij misschien nog niet zo ver als jou… het kan zijn dat hij jou niet durft te zoenen of weet ik veel wat, dat is omdat hij waarschijnlijk nog niet veel ervaring heeft. x

we zitten wel allebei op vwo. Maar ik ken hem eigenlijk niet zo heel goed… ik ging vrijdag naar een pubquiz en toen zat hij en dezelfde groep van 5 mensen. verder weet ik niet echt veel over hem.

zoek hem is een keer op op facebook of instagram ofzo… via chat gaat natuurlijk altijd makkelijker!
je kan ook gewoon keer op school tegen hem praten, dat is vast spannend daarom zoek ik de boys altijd via het internet op en ga dan met ze chatten… you never knowwww :slightly_smiling_face:

1 jaar verschil is echt niet vreemd.

Ik zou het zelf nooit doen, maar het is echt niet raar hoor !

Ik volg hem al op instagram maar fb heeft hij volgens mij niet

Mijn ex was 18 en ik ben 20.
En nu ga ik ook om met een jongen die 18 is.
Ligt er maar net aan hoe volwassen die jongen is.

Misschien kan je hem een keertje aanspreken en gewoon kijken of het klikt (:

Ik heb zelf ook wel eens een jongere jongen leuk gevonden en ik snap je struggles. Na een tijdje zet je je daar over heen en voelt het niet raar meer, dus ik zou het geen probleem laten zijn!

Like een keer een foto, reageer een keer op een foto, regel (des noods via iemand anders) zijn nummer en hoppakee, whatsapp doet de rest :slightly_smiling_face: