verliefd op een jongere jongen!

ik ben op het broertje van mijn beste vriendin. ik schaam me kapot want hij is 11 en ik 13 en een jongen hoort ouder te zijn, ik heb het verteld aan mijn vriendin want ik kon het niet voor haar verzwijgen zij vind het leuk maar ik vind het raar. ik durf het niet aan mijn anderen vriendinnen te vertellen ze zouden me uitlachen want hoe kan je nou op iemand van 11 zijn.
kan iemand me tips geven wat ik kan doen ik zit er echt heel erg mee en word heel onzeker.
alvast bedankt xxx

Ik ben ook wel eens verliefd geweest op een jongen, in het begin vonden m’n vriendinnen het grappig ja, maar later vonden ze 't gewoon normaal. en het is JOUW crush, niet die van je vriendinnen. Vind je 'm echt leuk? dan is het geen probleem.

waarom hoort een jongen ouder te zijn? wie bepaalt dat :slightly_smiling_face: Als jij hem leuk vindt, geniet je daar toch van!

Een jongen hoeft niet perse ouder te zijn dan jou hoor. Als je vriendin het goed vind waarom niet?

Mijn vriend is ook 1,5 jaar jonger dus het kan gewoon hoor :slightly_smiling_face:

heel erg bedankt ik voel me al een stuk zekerder door jullie reacties.
xxx

er zijn geen regels hoe oud iemand moet zijn of hoeveel jaar er tussen moet zitten :’)

Dat zeg ik toch ook niet? Ik dacht ik geef t als voorbeeld zodat TS ziet dat het heel normaal is.

mijn vriend is ook bijna anderhalf jaar jonger, ik ben al een tijdje 18 en hij is net 17. Wij hebben hier helemaal geen problemen mee (:

mijn ex is ook jonger geweest, enhebben daar geen problemen mee gehad hoor.
Gewoon gaan daten;)

allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties ik ben overtuigd dat het niks uitmaakt maar ik zie er wel tegen op om het mijn vriendinnen te vertellen ben bang voor hun reacties maar wil het wel graag vertellen ik hou er niet van om iets voor ze te verzwijgen. hebben jullie mis tips hoe ik het kan zeggen hoe ik me kan voorbereiden??

Ik lig nog even in een deuk vanwege dat “hij hoort ouder te zijn”. Ik ben zelf 21 en mijn vriend is 19.

Maar eh, tja, ik vind jullie eerlijk gezegd nogal jong voor een verkering of iets, maar anders vertel je het samen met die vriendin?

kan prima hoor, maar ik wil liever geen jongere jongen omdat ik vind dat ze ook wat minder volwassen zijn dan ik zou willen. Als jij daar geen last van hebt dan kan het gewoon (:

Je kan ook zo denken:
-Wat leuk misschien wordt het nog wat, niks raars aan gewoon ervaring (Want ik ben 99% zeker dat dit niet je laatste relatie zal zijn). En als jullie wat hebben en dit een langere tijd doorgaat wordt het verschil steeds minder merkbaar.

Het zijn je vriendinnen toch? Die hoor je dit soort dingen gewoon te kunnen vertellen. En als je beste vriendin/zijn zus het ook al leuk vond, is t toch niet heel moeilijk meer? Alsnog succes :slightly_smiling_face:

bedankt ik moet morgen naar school en ga het juiste moment uitzoeken om het te vertellen.

Mijn vriendje is ook jonger.
No problemo

Ik vind een jongen leuk die ook dik een jaar jonger is, het maakt echt niet uit, als jullie maar ‘geestelijk’ wel meer op een lijn zitten.

Een jongere vriend is geen probleem
maar eh 13 en 11…
ga buitenspelen

ik heb het verteld aan mijn vriendinnen en hun reactie was dat ze me wel zouden helpen om er vanaf te komen. ik wil er niet vanaf komen niet meer in eerder geval door jullie reacties was ik er zeker van dat het niet raar is maar nu ben ik weer onzeker door mijn vriendinnen want het komt er dus eigenlijk op neer dat hun het raar vinden. ik denk nu bij mezelf had ik het maar niet verteld. het klinkt misschien heel stom en kinderachtig allemaal maar ik ben heel onzeker en wil dat mensen me niet raar vinden.