verliefd op een jongen zijn stem?

We hadden vandaag dat we zeg maar mochten gaan kijken bij de schoolmusical. Toen was er zo’n jongen en die kon KEI goed zingen en nu heb ik zo’n beetje het idee dat ik verliefd ben op z’n stem. Kan dat? Ik weet niet eens zijn naam *wanhopig*

nou echt verliefd zijn lukt volges mij niet als je iemand verder niet kent…
maar ik snap best dat je bewondering voor hem hebt ofzo, maar dat tog wel iets anders dan echt verliefd zijn.

kan wel
op een dag ga je met die stem trouwen enzo
en kinderen krijgen met die stem

:tipping_hand_man:

en nu ga ik serieus zijn

nee. je kan het best mooi vinden enzo.
maar denk zelf nou eens logisch na ?
tuurlijk niet :’)

Nou als het je heeft geraakt enzo,
en je bent er echt van onder de indruk…
Kan dat wel zo lijken denk ik.
Maar echt verliefd ben je dan niet :wink:

vrouwen kiezen hun partner adhv uiterlijk, stem, persoonlijkheid en geur van een man, volgens mij kan een mooie stem dus wel veel ‘helpen’ zeg maar…

ik ben verliefd op colplay’s zn stem :slightly_smiling_face:

[b] Dat kan hoor… zoiets leukt heel raar als je er zo over na denkt…
maar ik vind het niet raar, ik heb dat zelf ook al eens gehad maar dat was alleen toen ik een jongen zag en We hoi tegen elkaar zeiden ik was helemaal verliefd op hem…

maarja,
x [/b]

Oooh, wat schattig.

nou ja, waarom zou het niet kunnen?

Dat kan zeker. Ik heb een ‘ding’ voor stemmen, het kan voor mij echt een persoon maken of breken.
Ik bedoel, mensen als Terrance Zdunich of Anthony Head zijn nou niet echt heel aantrekkelijk, maar die stem

Misschien is het ook dat je in zo’n musical iemand echt gepassioneerd bezig ziet, dat kan ook heel aantrekkelijk zijn, als iemand echt een passie voor iets heeft :slightly_smiling_face:

Daar ben ik het dan wel weer heeel erg mee eens!