verliefd op een jongen verre afstand.. :(

ik ben verliefd op een jongen maar hij woont in engeland.
ik ken hem nu al 6 jaar want hij woonde eerst in nederland maar hij is verhuisd.
dit jaar in de zomervakantie kwam hij mij bezoeken en hebben we een super leuke tijd gehad.
hij heeft ook gezegd dat hij van me houdt maar hij heeft paar maanden geleden een relatie gehad en het is nu 3 maanden uit.
laatst zei hij dat hij er nog wel mee zat…
ik snap het wel maar het is wel verwarrend…
hij zei dat hij niks met me wou door de afstand maar dat het misschien later iets word
zijn ex heeft trouwens al een vriendje maar ik weet niet wat ik nu moet doen… :frowning_face:
voor hem gaan of hem vergeten…
ik hou wel van hem… heel erg zelfs :flushed:
kunnen jullie alsjeblieft reageren

Hoe ver weg woont hij en hoelang blijft hij daar?

hij woont in engeland dus 700 km ongeveer denk ik en hij blijft daar nog wel denk ik hij is verhuisd in 2010 maar ik ga later wel in engeland studeren…

Dat is best lastig omdat hij idd wel heel ver weg is, ik denk zelf dat je beter nu nog niks kan beginnen omdat het dan misschien alleen maar pijn doet… Maar als je gaat studeren, misschien word het dan wel allemaal anders :slightly_smiling_face: gewoon afwachten en naar je gevoel luisteren :sob::muscle:

je hebt gelijk bedanktt dat je reageerde :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lotgenoten-lange-afstands-relaties-266208.0.html

Lange afstandsrelaties zijn mogelijk, ik heb er ook een, voor 14 maanden nu. Je liefde moet sterk zijn. Het is echt heel moeilijk en ik denk af en toe echt: waar ben ik nou eigenlijk mee bezig?! Maar als je echt van elkaar houdt overwint de liefde :slightly_smiling_face:.

aahw wel knap dat jullie een lange afstandsrelatie aan durven… mijn crush wilt geen lange afstandsrelatie omdat hij denkt dat het niet gaat werken dan maar zegt wel dat hij mij leuk vind dus drm weet ik niet wat ik moet doen :frowning_face:

Volgens mij is die afstand niet echt een big deal maar zit hij nog teveel met z’n ex in z’n hoofd. Blijf gewoon vrienden met hem en als je daar gaat wonen kun je het altijd nog proberen, maar hij wil nu gewoon geen relatie denk ik.

Ik zou er niet aan vastklampen. Je hebt een leven hier en hij daar. Als jullie denken elkaar om de zoveel tijd op te kunnen zoeken, dan is een afstandsrelatie best mogelijk. Maar dan moet je hier alles betreft jongens opzij zetten en wil je dat?

Dit. Slotje.