Verliefd op een jongen van me werk, maar hij negeert me soort van ?

Ik werk bij de albert heijn. In de vakantie werkte ik altijd met een hele leuke jongen en hij deed heel aardig en lief tegen me maar nu het geen vakantie meer is werkt hij altijd aan het begin en ik in aan het einde van de dag dus zie hem nooit, maar ineens mocht ik om half 3 beginnen en hij was 2 uur klaar dus als ik vroeg was zie ik hem maar hij keek me niet eens aan als ik hem zag dus ik dacht dat die me niet leuk vond ( 1 keer liep die langs me en stond echt pal voor me maar riep alleen maar iets naar de jongen achter me. maar toen ineens ging die me toevoegen in snapchat en instagram ik super blij natuurlijk, maar het vage is dat hij me foto’s nooit liked behalve als ik op de foto sta met een meisje die hij kent en hij stuurt ook nooit snaps naar me of hij stuurt er een maar zet hem ook in zijn story. Hij had ook tegen een vriendin van me gezegt dat die me geen lelijk meisje vind?

Vinden jullie dat ik zijn foto’s dan wel moet liken en dat ik hem wel snapchats moet sturen of moet ik hem dan ook maar negeren ?

Help please :flushed:

Gewoon snapchatten en zijn foto´s liken! Iemand moet de eerste stap zetten!

Succes in iedergeval

Niet opgeven miss is hij verlegen of wil hij stoer doen ofz blijf zijn foto like en stuur hem snaps zeg ook soms heyof je kent hem een beetje dusja moet wel lukken zeker? :slightly_smiling_face:

maar waarom zou die dat willen hij zegt niet eens gedag tegen me in het echt ook al sta ik voor zijn neus negeert die me nog steeds :frowning_face:

Sorry van die punten en komma’s XD

Dat denk ik ook,ik vind een jongen die ik bijna niet ken ook leuk en heb paar foto van hem geliked op fb maar ik durf hem in het echt niet eens aan te kijken…

Niet opgeven natuurlijk :wink: hiermee bedoel ik niet dat je hem moet gaan iriteren en stalken

Probeer subtiel dingen te liken en hem snaps te sturen, :wink:

En verder de eerste stap proberen te zetten, een gesprekje beginnen etc.