verliefd op een jongen van 3 jaar ouder.

Ik zit in de 3e klas en ik heb bijles van een hele leuke jongen maar hij zit in de 6e en k ben stapel op hem.
Wat moet ik doen?:face_with_raised_eyebrow:?

Actie ondernemen,niet stil blijven zitten als je hem nou echt zo leuk vind 3 jaar ouder wat is dat?

Maar vind hij jou ook leuk?maar ga hem niet stalken maar observeer hem
als je lef toon een praatje beginnen te maken alle beetjes helpen.

3 jaar leeftijdsverschil kan hoor, niks mis mee.

Inderdaad op hem afstappen, niet geschoten is altijd mis. Zoals hier boven staat, ga hem niet stalken maar probeer ook uit te zoeken of hij jou ook leuk vindt.

Mijn vriend is 4 jaar ouder, dus in het leeftijdsverschil zie ik geen problemen.
Vraag om z’n nummer!

die heb ik al want hij geeft me bijles engels dus zo spreken we altijd een datum af.

Als jullie elkaar sms-en vraag dan is hoe het gaat en begin een gesprekje?

3 jaar is echt niks…

Gewoon een gesprek aanknopen, ik denk dat je vanzelf wel merkt als hij jou ook leuk vind! 3 jaar is niet zo’n groot verschil! :slightly_smiling_face:

3 jaar is helemaal niet veel! Gewoon gesprekje op whatsapp beginnen. tenminste ik denk wel dat jullie app hebben. En actie ondernemen als hij je leuk vind…

Mijn liefde is 9 jaar ouder, en ook dat werkt haha…

Mijn vriend is 4 jaar ouder, ik merk er helemaal niets van.

Op zich is 3 jaar verschil niet veel, maar op jouw leeftijd vind ik het nog wel te veel. Jij zit net in de derde, die jongen heeft dit jaar examens en begint daarna aan een vervolgopleiding.
Jij bent 14 (gok ik?) en hij is 17/18. Jij bent waarschijnlijk nog niet begonnen met uitgaan, hij is daar al een paar jaar mee bezig. Als ik kijk naar derde en zesde klassers bij mij op school kan ik me niet voorstellen dat die een relatie zouden kunnen hebben. Puur omdat je qua ontwikkelingen en vrijetijdsbesteding (waarschijnlijk) op een heel ander niveau zit.

het kan opzich wel, zoveel is 3 jaar niet! maar zou je daar nou al aan beginnen? 18 & 21 maakt bijvoorbeeld geen bal uit maar als je in de derde zit…

3 jaar ouder is echt niet erg hoor… jongens lopen vaak mentaal 5 jaar achter op meisjes, dus 3 jaar ouder is prima(:

Drie jaar verschil is echt niet zo veel, al kan ik me van de kant van de jongen voorstellen dat 'ie niets ziet in een meisje uit de derde. Maar dat weet je niet van tevoren, niet geschoten is altijd mis, dus probeer eens wat leuks.