verliefd op een jongen uit zuid amerika

.

kijk of je hem bij een vereniging in de groepsfoto ziet staan en ga dan de namen langs,

en het klinkt superlief :flushed:

wat weet je trouwens allemaal over hem?
ik kan hem misschien proberen op te zoeken…

kijk wanneer hij naar Nederland, België, Duitsland ofzo komt. dan kan je um misschien weer zien ^^ (en zijn msn ofzo vragen :wink:)
goodluck girl

.

bel hem gewoon
niet geschoten is altijd mis. !

xxx

zeg je het wel als je met hem afspreekt :grinning:!?

Misschien staat hij ergens bij facebook?
En ja, laat het wel even horen!

Misschien heeft ie orkut! (soort hyves, ERG populair in Zuid-Amerika)

xD alleen die naam al… sorry ^^ (iets tussen een vriendin en mij, doet me nog steeds ergens aan denken xD) maar idd… das best populair daar…

ik zal ff kijken of hij orkut heeft. En als ik naar hem toe ga zal ik het zeker vertellen. Maar ik denk dat ik hem toch wel ga opbellen… Het hele toernooi zijn we allebei scheiterig geweest en toen heb ik uiteindelijk de laatste dag van alles gedaan om hem nog te zien/spreken… Ik ben naar zijn hotel toe gegaan. Alleen toen ben ik hem mis gelopen want hij was al weg. Dus ik dnek dat ik nu maar ff lef moet tonen. ik ga nu op zoek naar zijn nummer… Weet iemand wat ik moet zeggen aan de telefoon?

ik kan één iemand vinden die in brazilië woont en de zelfde achternaam heeft vinden, zou zijn vader kunnen zijn. Hij woont in een plaatsje vlak bij sao poalo. De jongen die ik leuk vind traint in sao poalo dus het zou best kunnen. Alleen is zijn geboorteplaats volgens alle sites belo horizonte. En ik vind het ook een beetje vaag dat maar één iemand in heel brazilië die achternaam heeft :S

hem ff herinneren wie je bent, dat je hem na die dagen toch wel mist en verder gaat het vanzelf wel eigenlijk (niet té lang bellen he xD want als hij in amerika nu is, is het best duur bellen denk ik!)
OHJA! vraag of hij skype heeft (als je dat zelf ook hebt, anders ff aanmaken) dan kan je via internet bellen (gratis ^^)

haha ik ben ook echt bang dat hij denkt wtf wie ben jij?! Of dat zijn ouders broers/zusjes geen engels kunnen en dat ik die aan de telefoon krijg. Of dat ik gewoon het verkeerde nummer heb ofzo… xD

ik kom ook uit brazilie

whihih

okay dit is nutteloos!

Wow, waarom is iedereen tegenwoordig verliefd op mensen die aan de andere kant van de wereld wonen?

+1

omdat… wij de boeren Nederlanders zat zijn en graag gebruinde jongens hebben (en dan bedoel ik geen turk of Marokkaan… niet dat ik daar iets tegen heb, maar Egyptenaren, Grieken, Amerikanen enzo vind ik meer hebben dan een turk of een Marokkaan)

Echte Nederlanders zijn koel. :<
(Zelf wil ik geen gebruind iemand, hooguit een (blanke) Amerikaan, Canadees of Engelsman maar niks anders buiten Nederlanders. XD)

Howeverr… gewoon goed zoeken op internet. Hebben je vrienden toevallig niet contact met iemand van hun?

Is er een grote kans dat je hem binnenkort nog keer ziet? Want dan zou je dan gewoon zijn msn kunnen vragen. En je kunt dat nummer proberen, en idd ff op orkut zoeken :stuck_out_tongue: