Verliefd op een jongen uit mijn klas die bezet is

Heee meiden,

Omdat ik bang ben voor herkenning heb ik even een anoniem account aangemaakt. Het zit namelijk zo, ik ben tot over mijn oren verliefd op een jongen uit mijn klas. Sinds september ben ik met een opleiding begonnen. Ik kwam in een hele leuke klas terecht met allemaal leuke mensen. Ik had een hele goede klik met één van de jongens, ik noem hem even A. We moesten een project samen doen voor school en kregen zo steeds meer contact met elkaar. We begonnen steeds meer te appen en we konden over alles praten met elkaar. Ik wist dat hij een vriendin had, maar voor mij was het puur vriendschappelijk op dat moment. Na een tijdje werd het contact minder en deden we ieder ons eigen ding. We appte nog wel regelmatig, maar in de klas sprak ik hem nauwelijks.

Ik merkte dat ik het contact toch wel begon te missen. A schijnbaar ook. Ik kreeg van hem een berichtje dat hij het jammer vond dat we minder contact hadden. Het contact tussen A en mij werd steeds meer en ik begon hem een beetje leuk te vinden. Via whatsapp begonnen we steeds meer te flirten en ik werd verliefd. Hij ging een paar weken op vakantie en in die tijd hadden we elke dag contact. Hij hield me van alles op de hoogte. Hij stelde voor dat hij me naar school wilde brengen met de auto (A woont maar 3 minuten van mij vandaan). Een week geleden waren we met een paar mensen naar de film geweest. A ging ook mee. Hij had me thuis opgehaald en ook weer thuis afgezet. In de auto hadden we een goed gesprek. Hij gaf aan dat hij ook gevoelens voor mij had en dat hij binnenkort met mij erover wilde praten. A zei dat ik over alles met hem kon praten, als we maar eerlijk tegen elkaar waren.

Elke keer als hij de klas inkomt raakt hij even mijn rug aan om me te begroeten. Ik ben normaal helemaal geen type die een vriendje afpakt van iemand. Maar ik ben echt verliefd op deze jongen.
Hij gaat binnenkort op zichzelf wonen, dus hij is de laatste tijd druk bezig met verhuizen. Hij zei dat als hij klaar was een goed gesprek wilde. Hij heeft niet gezegd waar hij over wilde praten en hij heeft ook helemaal niet gezegd of hij het uit ging maken met zijn vriendin. Ik voel me zo klote want ik wil altijd bij hem zijn. Wat moet ik doen?

Bedankt voor het lezen en sorry voor het lange verhaal.

X

Ja je moet niks doen. Hij heeft een vriendin, dus afblijven.

Nou, wachten op dat gesprek lijkt me. Ik snap dat het heel kut is en ik begrijp je ook heel goed, omdat ik in dezelfde situatie heb gezeten en de beste tip die ik je kan meegeven is dat je zelf geen actie moet ondernemen.

Hoe was het bij jou afgelopen? @Fearless_Confidence

Ik zou niets met hem doen tot het uit is. Als hij jou ook echt leuk vindt, maakt hij het uit met zijn vriendin zodat hij bij je kan zijn. Als hij dit niet doet, is hij het niet waard…

Niks doen, maar ik vind het ook wel lullig van hem dat hij zo tegen jou doet terwijl die een vriendin heeft.

Ugh, hoe moeilijk is het. Hij heeft een vriendin = jij blijft van hem af. Ja, het is huilen want been there, maar echt - je hebt niets te ondernemen zolang hij een relatie heeft.

Dat hij mij aan het lijntje hield en ik tenslotte inzag dat hij eigenlijk een gore klootzak was.

Niks doen! Wat als jij die vriendin was en een meisje zou heel veel contact met je vriend hebben en vertelt dat ze verliefd op hem is? Ik zou echt heel boos en verdrietig zijn…

Niks doen. Persoonlijk zou ik niet met een jongen willen die een vriendin heeft maar wel continu contact heeft met mij, met me flirt, me naar huis wilt brengen, aanraakt en ook nog toegeeft dat hij gevoelens voor me heeft en tegelijkertijd nog steeds zijn vriendin heeft. Vind ik nogal walgelijk.

Niks doen. Ik zou in ieder geval dat gesprek afwachten. Maar als hij het verder niet uitmaakt met zijn vriendin zal ik hem laten zitten. En je zou ook kunnen zeggen bij dat gesprek van of zijn vriendin of jou.

Jullie hebben waarschijnlijk gelijk. Liefde maakt dus duidelijk blind. Hoe moeilijk het ook is, ik moet gewoon afstand houden. Het is alleen zo lastig omdat ik hem elke dag zie…

-.- gwn afblijven.
jeezz, wat is dat toch met al die meiden die vragen wat ze moeten doen als een jongen bezet is.
het antwoord ik volgens mij heel simpel.

inderdaad afblijven, en je afvragen of je wel met een jongen wil zijn die zo met andere meiden doet als hij nog een relatie heeft, zou hij bij jou ook kunnen flikken.

Heel ver bij die jongen uit de buurt blijven.
Als hij dit bij zijn huidige vriendin flikt, gaat hij dat waarschijnlijk ook bij jou doen.
Dus ook afstand nemen in de toekomst.
Hoe moeilijk dat ook is, en geloof me, ik weet het helaas.