Verliefd op een jongen, maar hij is bezet..

Hoi allemaal

Het begon allemaal zo:
vorig jaar bleef ik zitten. Tijdens Frans zat ik bij een jongen in de klas, laten we hem X noemen. In het begin viel hij me niet op. Pas in februari besefte ik dat hij best knap is. Na een tijdje begon hij soms naar me te kijken. Ik deed er toen niets mee.

Toen ik in de klas een keer voor hem zat met een vriendin, keek hij in het begin van de les super opvallend naar me. We begonnen te kletsen, hij, mijn vriendin en ik. Maar hij vermeed oogcontact met mij. Het viel me op dat hij de hele les niet naar me keek, terwijl we aan het praten waren met zijn drieën. Alleen toen ik deed alsof ik naar buiten keek, zag ik hem vanuit mijn ooghoeken naar mij kijken.

Een tijdje later hadden we een soort excursie met school, hij was er ook bij. Toen we aan het kletsen waren met een klein groepje, zei een vriendin voor de grap X wat vind jij van haar (ik dus). Het bleef toen even stil. Dus zei mijn vriendin, vind je ook niet dat ze een hele leuke/knappe meid is. Hij knikte toen en was een beetje verlegen.

De dagen daarna hadden we geen gesprekken met elkaar. Alleen hoi of hallo. Maar hij keek me de hele tijd aan toen hij me zag. Soms met een verlegen glimlach. Hij bleef me ook volgen met zijn blikken. We waren dus een beetje aan het flirten.

Toen de school begon dit jaar zag ik hem weer na zoveel weken en ik voelde iets. We zitten nu niet eens met die ene vak bij elkaar in de klas, maar ik zie hem nu elke dag op school. Elke keer dat ik hem zag begon ik hem steeds leuker en knapper te vinden. Sinds kort weet ik dat hij een vriendin heeft, zij zit ook bij ons op school. Maar ze zijn zo afstandelijk tegen elkaar. Ze houden elkaars hand niet eens vast.

Nu ben ik helemaal verliefd op hem, hij flirt nu nog heviger met mij. Zelfs wanneer zijn vriendin naast hem is, zoeken zijn ogen mij op…
Andere mensen zeggen dat hij misschien verliefd is op mij, maar dat niet durft te zeggen.

Ik weet niet wat ik moet doen. Ik krijg hem niet uit mijn hoofd omdat hij elke keer met me flirt en lief lacht. Wat vinden jullie, zou hij ook verliefd op mij kunnen zijn?

Het kan dat hij je leuk vindt, maar zolang hij het niet uitmaakt met zijn vriendin kan je niet echt iets doen. Bal ligt in zijn kamp.

Niet ieder stelletje is klef.
En bezet = afblijven. Probeer afleiding te zoeken

[size=3][b]HOE VAAK MOETEN WE DIT NOG ZEGGEN.[/b]

Of hij maakt het uit met zijn vriendin. Dan pas kan je wat met hem beginnen. Flirten mag altijd, maar hou het wel afstandelijk en zit vooral niet aan hem.

Dit is zo waar he. +1

hij heeft een vriendin, afblijven dus.

Dit maal oneindig.

meneer X :smirk:

je kan met meneer X er over (proberen) te praten. Of je kan een vriendin laten praten met een van zijn vrienden. misschien dat je er op die manier er achter komt wat je moet doen.
succes!

1. Je zit niet aan een jongen die bezet is. Gewoon niet. Hoe zou jij je voelen als jij zn vriendin was ?
  2. NEE. GEWOON NEE.

Niks ondernemen en hem vergeten

Nou ik zou die meneer X van jou gewoon vertellen dat die vriendin van hem met iemand anders heeft gezoend he, en dan aan de vriendin van hem vertellen dat meneer X met iemand anders heeft gezoend. Nou, dan hebben ze dus ruzie… Dan heb jij superveel begrip voor hem en dan kun jij lekker met hem :sex: .

TOPPLAN?!

Voor het geval dat je het niet doorhad. Dit meende ik NIET.

Ik heb alleen de titel gelezen:

Bezet is afblijven. Simple as that. Wanneer dringt het nou eens eindelijk tot mensen door.

YOOOUUHOOOO ARE NEVER EVER EVER EVER GOING TO BE TOGETHER

lekkur noike

Wordt vrienden met hem, en mocht het dan toevallig uitgaan waar jij natuurlijk helemaal niks mee te maken hebt, dan kun je hem heel vriendschappelijk opvangen.

Nee even serieus. Niet gaan flirten, maar gewoon vriendschappelijk. Misschien met een groep erbij ofzo.

Dit. Dat mensen zelfs nog topic’s hierover openen. Verwacht je dat we ‘ja ga ervoor meid!’ gaan zeggen? Hij is bezet BLIJF AF. Punt uit.

Dat is dan pech voor je.

Ik hoef mn reactie niet meer te zetten, de meiden voor mij hebben et al gezegd.