Verliefd op een jongen die ver weg woont..

Okee… ik ben dus al een jaar verliefd op een jongen & we hebben ook sinds kort iets. Ik vind hem echt super leuk en hij mij ook… We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien maar we skypen bijna iedere dag met cam aan enzo. Hij is echt super lief voor me… alleen hij woont een uur bij me vandaan. Van mn ouders mag ik denk ik niet naar hem toe… Hij wil wel naar me toekomen maar dat is nog steeds niet gebeurt. Ik heb het wel na een tijdje aan mn ouders verteld en ze vonden het raar dat ik iets had met een jongen die ik nog nooit heb gezien en dat snap ik ook wel. :bored: Hij bedacht dat als ik het mn ouders het had vertelt dat ze elkaar konden bellen en leren kennen zodat we naar elkaar toe mogen komen maar ik durf er bijna niet met mn ouders over te praten , hij wel.
Wat moet ik doen want ik wil hem echt graag zien ?
Pleaas help me

Hoe oud ben je en hoe oud is hij?

Persoonlijk vind ik het ook een beetje apart dat je iets hebt met iemand die je nooit in het echt hebt gezien. Skype is al een stap verder dan alleen chatten, maar dit kan net zo goed anders zijn dan in het echt.

Je zou op een plek die voor jullie beide centraal ligt kunnen afspreken en vragen of je ouders meegaan om je daar af te zetten en hem te ontmoeten

Je bent denk wel een beetje haast overkop een relatie aangegaan.

Jullie hadden beter eerst gewoon even samen af kunnen spreken. Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Een uur is namelijk naar mijn idee helemaal niks.
Toen ik 15 was had ik een relatie met iemand die anderhalf uur bij me vandaan woonde. En dat ging ook prima.
En nu nu ik 20 ben heb ik iemand die en uurtje verderop woont. Ik heb echt ondanks dat het een uur is het idee dat we praktisch bij elkaar om de hoek wonen. Je staat er zo.

Dit doet me echt denken aan toen ik habbo speelde en dat ik habboverkering had, ik was er zwaar van overtuigd dat ik ze zou ontmoeten maar nooit gebeurd hahahah, ok.

ga met je ouders praten, leg ze uit dat je géén relatie met ze hebt, maar dat je hem wel graag vriendschappelijk wilt ontmoeten, misschien helpt dat sowieso al. laat hem ook als eerste naar jou toekomen. mijn vriend woont 2,5 uur van me vandaan, dus ik vind 1 uur niet veel.

Sorry, ik kan het niet laten, maar ‘haast’ is ‘hals’.

Verder, je komt inderdaad best jong over. Geeft niks, maar ik merk wel dat je niet zo zeker bent van jezelf. En dat maakt het best lastig in een relatie. Je moet dealen met meningen van anderen, omdat iedereen er een mening van zal hebben. En wanneer je niet stevig in je schoenen staat, zal je dus iedereen tevreden willen houden, en daar gaat je relatie aan onderdoor. Wat dat betreft is het misschien beter om nog even te wachten. Of, om de keuze te maken voor die vriend te gaan, en dan ook gewoon de confrontatie met je ouders aan te gaan. Je kan dan met ze praten en uitleggen hoe het zit. En ja, dan is het een heel goede optie dat zij met zijn ouders bellen, zodat ze een beter beeld hebben.

Oh god wat erg! Haha.
Ik ben zelf echt een ontzettende grammar nazi.
Ik geef het feit dat ik bijna omval van de vermoeidheid de schuld.

Voor de rest sluit ik me ook volledig bij jou aan. Als je een relatie hebt zullen er altijd mensen zijn die het er niet mee eens zijn. Ik krijg nog steeds non-stop commentaar op mijn vriend. Dus ga sowieso eerst even goed nadenken of je daar klaar voor bent.

Haha, herkenbaar! Ik kraamde ook onzinzinnen uit naar klanten vandaag, tijdens m’n laatste werkuurtje. :grinning_face_with_smiling_eyes: