Verliefd op een jongen die bezet is...

Hallo lieve meiden,

Ik ben, jawel geloof het of niet, verliefd op het vriendje van mijn beste vriendin. Ik had nooit gedacht dat ik ‘zon persoon’ zou worden, maar het is toch gebeurd. Ik vind het een stomme actie van mezelf, maarja je kunt je gevoelens niet uitzetten he. Ik wil er niets mee doen, want zolang het niet uitgaat is hij van haar en niet van mij. Maar ik zie ze steeds kussen en klef doen en ik kan dr gewoon niet echt meer tegen… Heeft iemand tips. (opbiechten is geen optie want dat gaat dus nevernooit gebeuren, want hij vind mij wrs niet leuk en dan ben ik die slet die het vriendje van haar vriendin wil afpakken weetjewel)

Proberen naar andere jongens te kijken? Niet meer in zijn buurt komen? Misschien helpt dat.

Afleiding zoeken en je kan ook gewoon aan ze vragen of ze niet zo klef willen doen. Daar kan ik ook niet tegen als mensen dat doen waar ik bij ben, dus ik vind dat geen raar verzoek.

alsie je niks vind is ni leuk voor je… let it go, kijk lekker op insta naar leuke boys en ga lekker via daar met ze praten (als je een leuke jongen heb is dat heel erg leuk en kan dat ook tot een leuke relatie leiden :bowing_man: (zelf nu hele leuke vriend daardoor)

Ohmygod ik zou gek worden als ie telkens lief en schattig tegen d’r is terwijl jij een oogje op hem hebt. Dan zou je zo graag in plaats van je vriendin daar zitten. Maar je moet er echt vanaf. Chill gewoon niet met met hem erbij of neem een andere jongen mee die jij ook stiekem een beetje knap/leuk vind en ga dan met hem erbij chillen. Dan focus je je misschien wel wat minder op die vriend van je vriendin en kan het misschien wel iets worden met die andere boy, als je daar aan toe bent dan … :wink:
Verder kan je hier weinig mee doen. Het zijn je gevoelens …
Succes verder xx

Afleiding! En inderdaad gewoon vragen of ze minder klef doen. Ga anders lekker uit en naar andere leuke jongens kijken!

I’ve been there! Geloof me, worst thing ever! Je wilt je beste vriendin natuurlijk niet teleurstellen je kan je gevoel niet uitzetten 1 ding is zeker; Vertel het! Ik vertelde het en mijn vriendin zei; ‘Je mag hem hebben! Hij is super saai :cold_sweat:’’