verliefd op een jongen die bezet is!!

ik zit net een paar weken in de derde en er zit een hele leuke jongen bij, die eigelijk in de 4e hoort te zitten maar is blijven zitten…
maar hij heeft al 9 maanden een vriendin maar ik heb echt een MEGA CHRUSH op hem!! en vandaag moesten we in groepjes overhoren en werd helemaal verlegen enzo en hij (leek zo in ieder geval?) ook…
WAT MOET IK DOEN!!!

IK BEN ECHT ZO VERLIEFD!!

Niets, niet gaan lopen fucking in een relatie, loopt alleen maar verkeerd af :slightly_smiling_face:
Beste is om hem gewoon te vergeten, hoe moeilijk dat ook is…

Wat Marjon al zegt is inderdaad het beste… Laten gaan die jongen. Hij hoort bij een ander. Dat iemand verlegen wordt betekend niet altijd dat diegene verliefd is ofzo…

bezet is bezet, je moet geen relaties gaan verpesten… just move on…

Gaat vast wel weer een keer uit, zo lang duren relaties van mensen uit de 3e/4e meestal niet… Dus gewoon geduldig wachten

jepp, mee eens, wachten, niet lopen rotzooien met hem,
ook niet super veel afstand ofzo,
maar gewoon vrienden :wink:

Ja wachten ja

Heb ik ook… hij is echt ontzettend knap, en hij kijkt me steeds heel leuk aan, en soms wacht hij me op bij dekluisjes ofzo…

ik ken hem alleen niet.praat nooit met hem ofzo, maar hij blijkt dus al meer dan n jaar een vriendin te hebben…
Nouja, ik laat ze gwn, want iemand anders’ relatie verpesten is het sneuste wat je kan doen…

Wachten. Je niet gaan bemoeien met die relatie iig. Dat zou ik zelf ook niet willen dat iemand dat bij mij deed, crush of geen crush.

niks doen. gwn wachten. ik had precies het zelfde. 'n jongen van 2 jaar ouder zat op mijn school vorig jaar(universiteit nou). wij werden bevriend op 'n hockey tournament in Argentinie, maar hij had al 'n vriendin van 6 maanden en dat was nog lang niet uit. ookal was hij smoor op haar hij had altijd iets van 'n “soft spot” voor mij. nu 1.5 jaar later is het eindelijk uit tussen die twee en nu zijn wij harstikke gelukkig saampies:D zijn ex haat me nu wel:( nie zo leuk, maar ik had niks met hun break-up te maken! ik heb mijn gevoelens voor 1.5 jaar weg gedrukt en me niet met hun relatie bemoeid, want zo ben ik absoluut niet!!

Zoals de rest al zegt, gewoon wachten. Niet die relatie gaan verpesten! Zou jij toch ook niet willen als jij heel gelukkig bent met een jongen en er komt ineens een meisje tussen stoken?! :slightly_smiling_face:

jij hebt het nog makkelyk, ik heb zelfde situatie, maar daar is hun verkering niks aan, dus is de verleiding nóg groter om er schyt aan te hebben. maar geloof me, je wil egt niet degene zyn die tussen hem en zn vriendin komt XD.

Waarom wordt dit ge-upt?

Waarom up je dit topic?O.o