verliefd op een jongen die al 3 keer heeft afgezegd op het laatste moment.

Hee zoals de titel al zegt had ik met een jongen van me werk 2 keer afgesproken om naar een feest toe te gaan.
De eerste reden was dat zijn broer ze ov chipkaart had gepakt en de tweede was dat hij een familie feest had. Allebei de keren vertelde hij het op het laatste moment.
Ook hadden we afgesproken om naar de stad te gaan ik was er al wat eerder en toen zij die dat hij nog in bed lag.
Later had die ook niet meer gereageerd en zij die dat hij geen contact kon krijgen met me vanwege dat hij zijn mobiel moest laten maken en alleen maar via facebook kon praten.

Wat vinden jullie mijn vriend(innen) zeggen dat ik hem moet negeren en niet meer tegen hem moet praten en ik werk ook met hem dus op werk alleen maar kortaf doen.

Helaas vind ik hem nog steeds leuk en vergeef ik hem steeds ben ik bang…

Laten gaan, echt waar. Hij is het niet waard, ik heb exact hetzelfde gehad met iemand die ik heel leuk vond en je gaat eraan onderdoor. Plaats jezelf voorop!

Ben het met StrAwberry eens.
Desnoods kun je nog vragen wat 'ie nou eigenlijk wil… Dan krijg je hopelijk letterlijk antwoord op je vraag.

Je vriendinnen hebben gelijk. Probeer hem een paar dagen te negeren via de telefoon. Als hij uit zichzelf praat, zou je hem altijd om een uitleg kunnen vragen. Op het werk kan je gewoon normaal tegen hem doen.

Heb ik ook eens gehad. In de eerste instantie wou ik hem ook negeren, maar in plaats daarvan heb ik hem erop aangesproken en gezegd dat het niet *bleep*ing moeilijk is om op tijd iets te laten weten als je niet kan en dat ik geen afspraak meer met hem moet als hij nog één keer afzegt. Verlies je op zich niks mee, toch? Mijn uitbrander (met enorm veel f-woorden) heeft geholpen en sindsdien houdt hij zich aan de afspraken.

Ik zou niet meer omgaan met hem. Hij doet geen moeite en verdient daarom de jouwe ook niet.

Ik heb in zo’n soortgelijke situatie gezeten. Uiteindelijk heb ik een date met hem gehad, wat heel leuk was geworden maar toen begon het afzeggen weer opnieuw. Mijn advies is: geen contact meer met hem opnemen en hem vergeten.
Zelf heb ik hier veel moeite mee gehad, maar uiteindelijk was ik er blij om.

Zelfs bij een gewone vriend zou ik dit niet pikken, vergeet die gast jij verdient beter :sob::muscle: