Verliefd op een jongen die 12 jaar ouder is.....

Heeey, ik ben een meisje van 14, en ik praat al een tijdje met een jongen van 26. Ik ken hem via een vakantievriendin, hij is een vriend van haar broer. Ik vind hem echt leuk, en hij mij ook. Ik weet dat 12 jaar leeftijdsverschil eigenlijk te groot is, maar ik wil deze relatie niet stoppen. We hebben elkaar nog nooit ontmoet, maar hij wil graag naar me toe komen (hij heeft een eigen auto). Ik weet al een tijdje dat ik op oudere jongens val (gewoon 3-5 jaar ouder). Mijn ouders weten er niets van. Ik heb ook maar 1 vriendin verteld over hem. Mijn vraag aan jullie: wat moet ik doen?

Normaal zou ik zeggen, leeftijd is maar een getal. Maar 14 en 26 vind ik écht niet kunnen. En eerlijk gezegd vind ik het nogal vies van hem dat hij op een meisje van 14 valt…

Wat jij uiteindelijk moet doen, is aan jou. Wat ik vind, gezien de leeftijden van jullie vind ik het leeftijdverschil te groot. Leeftijdverschil op zich is niet erg, met name als je allebei de 20 bent gepasseerd. Nu zitten jullie in totaal verschillende fases, mocht dit al tot een ‘relatie’ leiden zie ik het eigenlijk niet op een gezonde manier werken.

En daarnaast is die man strafbaar als dit tot een relatie of sex leid.

Ik zou het je niet aanraden.

gatverdamme.
Alsje als 26 jarige op een 14 jarige valt ben je ziek.

Dit is echt fout.

Niet aan beginnen. Hij zit op een heel ander niveau dan jij. Op alle fronten.

Dit. Is. Gewoon. Ziek.

ik vind het echt teveel verschil, probeer hem te vergeten zou ik zeggen.

sorry, maar ik vind dit echt niet kunnen. Als je nu 24 was en hij 38 kon het misschien nog wel, maar als het verschil meer dan de helft van je leeftijd is vind ik het niet kunnen.

wat een wijze woorden hier

Ik vind dit in principe niet kunnen omdat jullie eigenlijk in ‘twee verschillende fases’ zitten. Als jullie bijvoorbeeld allebei over de 20 waren had ik het wel goed gevonden, maar dat is het geval niet. Het lijkt me sowieso ook niet verstandig om een relatie aan te gaan aangezien je ‘geliefde’ daarvoor strafbaar kan zijn…

Nee gewoon nee…

Ik ga geen dingen roepen als gadverdamme en ziek en weet ik veel want dat vind ik overdreven, maar als ik jou was zou ik het echt niet doen. Als je wat ouder was zou het wel kunnen, maar ik vind 14 wel erg jong!

En bovendien is iemand van 26 geen jongen meer, maar een man hehe

Wat ik niet snap is hoe je een relatie kunt hebben met iemand die je nog nooit ontmoet hebt…

Persoonlijk zou ik er echt niet aan beginnen. Om het lullig te zeggen: jij bent nog een kind en hij is al een volwassen(?) man!

Leeftijd is slechts een getal.
Maar hij is bijna 2 x zo oud als jou… Hij is al in een veel verdere stadium in het leven dan jou. Geloof me nou, dat kan je niet aan. Jij bent een puber en hij een volwassenen.