Verliefd op een jongen <3

Hey,

In een van mijn vorige topics had ik geschreven dat ik op een jongen verliefd was en dat ik hem berichtjes had gestuurd op FaceBook.

Een van jullie had gezegd tegen mij dat ik op de speelplaats hoi tegen hem moest zeggen.
Dat heb ik gedaan hij keek naar me en lachte.

Toen ik terug thuis kwam ging ik op FaceBook en zag dat hij online was.
Ik stuur naar hem “hey” en stuurt weer niks terug.

Dat was al het 3de berichtje dat ik naar hem heb gestuurd op FaceBook.

Wat kan ik nog meer doen om op te vallen bijhem dat hij toch terug stuurt op FaceBook?

Dank je, xx

Leest hij het bericht wel?
Kan ook zijn dat hij nooit op facebook is --’

Ik stuur hem iets als hij ONLINE is.

Dan denk ik dat hij expres niet reageert…
En als dit echt zo is denk ik dat hij je niet leuk vind…

Vandaag liep ik langs hem en keek naar hem.
Hij was met zijn vriend aan het vechten (voor te spelen) en hij keek naar me uit zijn ooghoek

Als hij straks of morgen nog eens online is wat kan ik nog sturen dan alleen maar “hoi”?

Kan iemand alsjeblieft iets zeggen? Ik weet niet wat ik nog moet sturen naar die buiten “hoi”.
Als ik weer hoi ga zeggen denk ik dat die denkt dat ik veel kan zagen want ik heb al 3 keer hoi gestuurd… :flushed:

Als hij 3 x niet antwoord is het wel duidelijk denk ik. En dat hij je aankeek kon ook betekenen “oh daar heb je haar weer, die meid die telkens begint te praten”.
Als hij je leuk zou vinden zou hij je wel aanspreken in het echt/op fb, denk ik.

Ga iig niet weer beginnen :’)

Neen, op zo een manier kijkt hij niet naar mij.
Meer op een manier van: ik wil je aandacht.
:smirk:

Ik wil alleen maar weten wat ik nog kan zeggen tegen die?!
Help iemand me… :frowning:
Dank je xx

Waarom kijkt hij dan naar mij?

Dan is de boodschap helder: hij ziet je niet.

Hij kijkt naar mij!
Op een manier van: ik wil je aandacht.
Xx

Je interpreteert het vast verkeerd, je ziet het hoe jíj het wilt zien. Als hij je leuk zou vinden zoekt hij wel contact met je.

Ja…