verliefd op een homo

ik heb echt geen idee hoe het komt.
Maar ik val altijd op homo’s. Het klinkt raar misschien.
Maar dan vind ik weer iemand leuk en dan kom ik er na een paar dagen/weken achter dat hij homo is.
Dit is me nou al 3 keer overkomen.
wat moet ik hier nou mee?!

Ik denk dat je niets anders kan doen dan gewoon verder zoeken. Het is niet alsof ze opeens hetero zullen worden.

misschien ben je dan lesbisch!

nee grapje
ik weet het niet…

misschien val je gewoon op gevoelige/mooie jongens:p

nee dat begrijp ik. maar het is gewoon heel raar dat ik hele tijd ‘‘verliefd’’ wordt op homo’s

ja dat kan ook.

Eh, geen idee waarom, maar 3x is ook niet altijd toch?

Alsof elke homo mooi is… :stuck_out_tongue:

Inderdaad. Ik vind ze vooral erg ‘verwijfd’ (qua gedrag, uiterlijk)

Dat heb ik ook!
Ik heb serieus maandenlang achter de kont van m’n (inmiddels) beste vriend aangelopen, totdat ie dus homo bleek te zijn xD En ik vrees dat zelfs m’n ex eigenlijk diep van binnen homo is. Tsja, ik val nu eenmaal op mooie, verzorgde, muzikale jongens… en helaas zijn die negen van de tien keer homo xD

wel als je nog maar 3x ‘‘verliefd’’ geweest bent :wink:

homo’s zijn gewoon leuk… (a)

ik heb dir ook,
ik vind een jongen leuk maar iedereen zegt dat hij homotrekjes heeft

hier heb je nix aan maar ik weet ni wat je kan doen

Met homo’s kan je ook over alles praten… Ik heb gehoord dat veel vrouwen er last van hebben. Ikzelf heb het een keer gehad, het is gelukkig daarbij gebleven :stuck_out_tongue: 3x lijkt me zwaar frustrerend.

Het is logisch dat je op homo’s valt het zijn de ideale mannen.

Het is mij inmiddels ook al 3x overkomen ja, haha.

homo’s zijn idd de ideale mannen. poeee waarom is het zo oneerlijk haha
nee ze zijn niet ideaal, anders zouden ze hetero zijn, oja! (A)

ik vind homo’s er ook gewoon verzorgder uit zien en ze hebben vaak ook een leukere kledingstijl, dus het is begrijpelijk.
ik zat een keer op hyves rond te kijken en ik bleef maar bij knappe jongens uitkomen die allemaal lid waren van een homo hyves. fijn.

ik denk ook dat je er helemaal niks aan kan doen xd
maar uiteindelijk vind je vast wel een ‘mooie, verzorgde, muzikale en gevoelige’ jongen die hetero is! :grinning:

Waarom: ze letten vaak beter op hun kleding, tutten meer aan zichzelf, zijn gevoeliger, zijn liever en aardiger en luisteren soms beter naar je… of tonen meer interesse.

Wat je kan doen; hou ze te vriend erg handig. Maar zoek verder tot dat je een hetero jongen hebt gevonden. Je kunt er niks aan doen.