ik ben dus verliefd op een homo die nu ook superver van me woont,
heb hem leren kennen op reis en we knuffelden de hele tijd enz maar nu weet ik niet wat te doen :s
sommige vrienden zeggen dat ze zeker zijn dat hij niet homo is maar ik weet het nu allemaal ff niet meer,
wat moet ik doen??
x
een lulverhaal smsen over wat jullie hebben beleefd en dan op het einde:
Voel jij hetzelfde?
misschien issie bi?
of vraag: op wat voor soort meisjes val je eigenlijk?
Hoe weet je dat hij homo is, als anderen zeggen van niet? Heeft ie het zelf gezegd?
ja, hij heeft het zelf gezegd
Nou, dan is het dus duidelijk he.
Het is kut, maar er valt niet veel aan te doen. Je moet hem vergeten, in ieder geval als boyfriend material, anders wordt het ongemakkelijk tussen jullie. Ik weet niet hoe goeie vrienden jullie zijn, maar het zou vervelend zijn als jullie vriendschap hierdoor verpest zou worden.
Been there, done that.
Gewoon vergeten. Als je 100% zeker bent dat hij homo is, niet proberen. Heeeeeel soms komt het voor dat homo’s ineens verliefd worden op een meisje, maar dat is heel zelden, en seksualiteit staat niet bij iedereen in steen. Maar goed, het is alleen maar irritant en stom als mensen proberen je ‘te bekeren’, dus ja. Vergeten, en verdergaan.
Hij zou echt niet uit de kast gekomen zijn als hij geen homo was, dat lijkt me niet iets waar je zomaar over zou liegen?
Ik zou proberen hem echt te vergeten, het is heel kut… maar er zit niks anders op.
Sterkte!
hmm,
als ie het dan níet is… dan heeft ie iniedergeval geen intresse in je als vriendin. anders had ie zoiets niet gezegd!?
ik denk dat je over hem heen zal moeten komen…
sterkte.
omg, bij bekeren zie ik serieus voor me zo’n vlieg dat gevangen word in een beker en dan AAAHAAA IK HEB EM.
dat snap k nu. thank youuu.
Be-keren, niet beker-en.
Vergeet hem. Ik weet het, t is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar er zit niks anders op!
hahahah hier moest ik even om lachen
Da’s lullig, er zit niks anders op dan heb uit je hoofd te zetten.
Bwah, nu verpest je het…
Ik had mezelf beloofd de jongen uit de hot n cold clip te bekeren xD.
Mahahahahah Ghehehehe hahaha xD
békeren x’D
Geen-adem.
Hilarisch :’)
Pfoeh, sorry voor die uitbarsting.
Het was me niet eens opgevallen, pas toen jij deze reactie plaatste.