Verliefd op een foute jongen?

De hele dag denk ik aan een jongen. Het is een jongen waar ik eigenlijk niets van moet hebben omdat het een foute jongen is (uit op seks). Verder fantaseer ik over hem en dat we een date hebben. Heb geen raar gevoel in mijn buik, maar wel in mijn bovenlichaam.Geen idee of dit verliefdheid is. Zat eraan te denken dat het misschien gewoon lust is. Ik denk namelijk altijd wel aan lichamelijke dingen die ik met hem doe wanneer ik aan hem denk. Verder zit ik steeds naar zijn foto’s te kijken en wil ik dat hij op msn tegen mij begint te praten. Wanneer hij dit niet doet voel ik me ergens toch gefrustreerd.

Weet iemand wat dit is?
Liefs xx

zit hij op je school?

Nee dat niet. Hij woont ook niet in mijn stad trouwens

Ik denk dat het lust is. Ben je iets van plan?

Ik denk dat het ‘valse’ verliefdheid is, gebaseerd op lustgevoelens.
Je zegt zelf dat hij een ‘foute’ jongen is, een die uit is op seks die ook nog buiten de stad woont, Het is goed dat je dit zelf inziet.
Gevoelens zijn normaal, maar dit betekent niet dat je je eraan moet overgeven, Je verstand moet er mee instemmen.
Als je op hem ingaat, ben ik bang dat je zelf ook fouten gaat maken.
Nou, ik hoop dat je er wat aan gehad hebt.
x

Ik denk, zoals hier al gezegt wordt, dat het idd lust is.
Hij is ‘de foute jongen’, en dan is het toch wel spannend.
Het kan ook zijn dat hij achter heel veel meisjes aangaat, maar net niet achter jou, en dat je dat daarom toch wel wilt. ( Ik weet niet of dat zo is hoor, maar als dat zo is, zijn het gewoon lustgevoelens want je wilt denkik echt geen fout vriendje )
Maar het is wel vaker zo dat meisjes ‘verliefd’ worden op foute jongens, uit films of in het echt, omdat het gewoon spannender is dan een ‘doorsnee’ vriendje.

Heey bedankt voor de reacties.
Het zou inderdaad wel lust kunnen zijn. Wat ik nu ga zeggen klinkt misschien wel raar. Maar eerst praatten we vaak over seks, maar nu gaat het meer richting serieuzere dingen. Dus eigenlijk zie ik wel een soort van vooruitgang en vind ik hem al wat minder fout overkomen. Hij heeft iets prive over zn leven verteld.
Als ik met hem ga afspreken (geen idee of het eigenlijk gaat gebeuren) dan zou ik hem natuurlijk eerst testen. Zolang het testen is vind ik het eigenlijk geen kwaad kunnen. Moet ik wel heel sterk in mijn schoenen staan natuurlijk.

Zorg vooral dat je niet verliefd op hem wordt. Hij mag dan nu wel over serieuzere dingen praten, als hij al in het begin over seks bezig was en jij meedeed, denkt hij misschien wel dat jij ook iets casual wilt…
Of je dat ook wil moet je zelf uitmaken natuurlijk, maar als je verliefd gaat worden, ga je gekwetst worden.

Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik niet iets casual wil.
Pff… dit is echt frustrerend en lastig.

Nergens gelezen, sorry.
Je kan er met hem over praten, of gewoon niet met hem afspreken en een andere jongen zoeken.
Heb ook zo een jongen gekend die alleen maar op seks uit was. Ik vond hem wel niet zo leuk als jij met jouw jongen, maar ik ben toch blij dat ik niet de moeite heb genomen om hem beter te leren kennen. Zou nogal fout kunnen zijn afgelopen.

Nee klopt, dat zei ik hier ook niet. Maar ik bedoelde dat ik het tegen hem zei.
Snap dat afspreken misschien geen goed idee is…naja misschien dan maar niet.

Ah zo. En hoe reageerde hij daarop? Is het sinds dan dat hij serieuzer is geworden?

tklinkt eenbeetje zoals wat ik had
eerst gezoend, toen verdergegaan en steeds had
ik wel wat twijfels erbij want, was er wel liefde? &kon dit wel?
ik had met hem wel gewoon gesprekken als ik bij
'm was, maar altijd kwam 't weer van zoenen en dan
ff verdergaan enzo… dan zei hij: ‘je wilt t wel…’
en dat was ook wel zo, maar als ik dan weg was
en hij praatte niet op msn dacht ik; waaarom?
ookal hadden we beide duidelijk gezegd op t begin
geen relatie te willen…
na een paar x wilde hij ook neuken, en ik zei dat ik t wel
wilde maar dat dat anders is dan doen. probeerdehij me
weer uit te lokken; maar t komt wel heel dichtbij he?
dus kleding uit, en toen probeerde hij een beetje…
tja. toen het steeds niet lukte, deed hij zn kleding aan,
en mocht ik eigenlijk gaan. twas op dat moment niet lullig
bedoeld ofzo, maar ik had wel zoietsvan: ehm, oke, dankje? doei?

daarna heb ik m niet meer gezien, en ben nu eindelijk over t gedoe heen.
twas léuk, een beetje kloten zonder gevoel, maar dat gevoel voor hem had ik uiteindelijk toch teveel en hij minder voor mij… en serieus hoefde 't niette worden, maar dit voelde wel gebruikt.

je bent meer waard dan zoiets :slightly_smiling_face:

-ONDUIDELIJKHEID-

PS, niet citeren aub… ik verwijder dit berichtje weer haha
Xxx

Nou niet echt sindsdien. Maar we hebben gewoon langzamerhand meer normalere gesprekken dan eerst.

@ Nikitax: Daar ben ik ergens ook wel bang voor ja :frowning_face:

Probeer hem gewoon goed te leren kennen. Spreek met hem af, maar ga niet te rap… Je kan hem een beetje proberen polsen.
Misschien probeerde hij gewoon stoer te doen en indruk maken in het begin. Ga gewoon niet op hem in als hij dingen probeert maar geef hem nog een kans… Het is nu ook niet omdat hij een beetje geobsedeerd is dat hij niet verliefd kan worden.

Het is gewoon opletten geblazen :slightly_smiling_face:

Foutje.

Wil hem ook goed leren kennen. Hem testen lijkt me wel een goed idee ja.
Ben preuts dus ik ga sowieso niet snel op dingen in. =)
Wie weet verandert hij nog wel van gedachten

Ik zit dus met hetzelfde probleem, alleen hij is ouder, en we hebben al gezoend. Ik word gek. Ik ken hem eigenlijk alleen van carnaval maar dan nog.

@ Danabenik: je hebt net je eigen topic hierover al geopend, een topic van 2 jaar oud ook nog uppen lijkt me wat veel van het goede.