Verliefd op een Engelse jongen, hoe vertellen aan vriendinnen?

Heei allemaal,
Ik ben heel erg verliefd op een jongen die in Engeland woont. Hij is ook helemaal in love met mij. We skypen elke dag, op zaterdagen wel 7 tot 10 uur lang. En het klinkt misschien raar, maar ik heb hem nog nooit in het echt gezien. Ik verveelde me namelijk een keer en ging naar een site waarop je met mensen uit de hele wereld kan praten. Ik kwam bij hem uit en vond zijn persoonlijkheid wel erg leuk lijken. Daarom hebben we onze msn uitgewisseld en ben ik zo in contact met hem gekomen.

Ik ken hem al bijna een half jaar nu. Ik mis hem heel erg als ik hem niet zie en ik ga hem ontmoeten in minder dan 2 jaar. Wanneer ik ga studeren. En trouwens, ik weet zeker dat het wederzijdse liefde is.

Maar… Ik heb mijn vriendinnen er al die tijd nog niets over gezegd. Ik durf het ook niet zo goed. Iemand tips over hoe ik dit kan gaan zeggen? Of hoe denken jullie over deze situatie en hoe zouden jullie reageren als je mijn vriendin was?

Heel erg bedankt<3 xxx

Tsja, ik neem aan dat je vriendinnen willen dat je gelukkig bent toch? Je kan gewoon zeggen dat je een jongen hebt ontmoet via het internet en dat je het leuk met hem hebt op skype. ze zullen het vast leuk voor je vinden!

Awwgg dankjewel:) Dit geeft me wat meer zelfverzekerdheid.

Je kan het toch voorzichtig zeggen :slightly_smiling_face:
“ik heb een hele leuke jongen ontmoet” en dan zijn ze vast al wel geïnteresseerd. En dan kun je daarna vertellen dat hij in Engeland woont.

Ik zou het tenminste hartstikke leuk vinden voor een vriendin hoor!
Vraag anders of ze hem een keertje willen “ontmoeten” via skype. Zo hebben een aantal van mijn vriendinnen mijn vriend ook voor het eerst gezien haha

“hey, ik ben verliefd op een jongen.” Vragen komen vanzelf.

Gewoon vertellen! Your life, your heart, your choice.

Dat is echt een heel goed idee, dankjewel! Maar het gaat denk ik best moeilijk worden, aangezien hij een echt accent heeft en mijn vriendinnen niet erg goed Engels kunnen haha, achja dat zal vast wel goed komen. Echt bedankt!

Dankjullie wel:)

Ik hoop voor je dat hij 2 jaar op jou wil wachten!

Mijn vriend komt zelf uit Amerika dus nog verder. Hij studeert hier. Mijn vriendinnen deden er eerst moeilijk over: “En over een paar jaar is hij weg wat ga je dan doen? Hij gaat uiteindelijk toch weer weg dus je bouwt niet op een toekomst” bla bla bla. Niks van aantrekken zolang je maar gelukkig bent. Als ze echte vriendinnen zijn steunen ze je wel.