Verliefd op een collega.

Hoi,

voordat ik begin, ik heb zo weinig posts omdat ik dit account speciaal hiervoor heb aangemaakt (ik ben een scheiterd haha). En ik heb dit topic aangemaakt omdat in ‘‘het vind hij mij leuk?’’ topic gewoonweg niets meer gebeurt.

Ik vind een jongen op mijn werk superleuk. Hij is net 20, ik ben bijna 17 (zou dit een probleem zijn?). Ik was niet meteen verliefd, ik word ook gewoon niet snel verliefd, dit is de eerste keer dat ik écht verliefd ben.

Er is echt een hoop gebeurt, ik heb het een keer toch wel verpest dacht ik, maar ik ben me gaan herstellen en het lijkt goed uit te pakken. Ik merkte dat hij me gewoon aardig vond wanneer ik mezelf was, dus ik bleef mezelf, met resultaat dat we na het werk samen naar de uitgang van het park waar we werken zijn gelopen (dat is best wel een stukje) en hebben we gepraat over zijn opleiding en wat ik wilde doen. En hij was echt heel erg geintresseerd en vond het heel tof wat ik ging doen. Natuurlijk zegt dit niks, maar het was voor mij wel waardevol. Deze week werkte ik weer met hem, hij moest steeds weg, dus veel contact hadden we niet. Toen ik aan de bar stond te wachten kwam hij naast me staan en legde even zijn hand op mijn rug en lachte toen even heel lief. Zo dom, ik schrok er een beetje van en klapte spontaan dicht. Hij wilde net wat gaan zeggen toen er iemand anders tussen kwam om wat te vragen, tegen de tijd dat die persoon zijn vraag beantwoord had gekregen was de bestelling klaar en moest ik gaan serveren… De rest van de avond hadden we dus vrij weinig contact, hij probeerde met me te praten maar wist niet goed waarover dus het gesprek liep al snel dood (we waren ook allebei druk met iets anders bezig). We hebben later nog wel een beetje gepraat, en als ik wat vraag dan reageert hij ook altijd heel meteen en enthousiast. Ook wanneer ik iets vertel en ik vind iets minder leuk, bijvoorbeeld mijn school, dan probeert hij het toch iets positiever te maken; ‘‘Maar het is wel een goede school, toch?’’ bijvoorbeeld. En hij vraagt ook vaak of ik weer moet werken als hij ook werken moet.

Maar het is gewoon een spontane aardige jongen, de andere collega’s zien hem wel een beetje als hun ‘‘ideale schoonzoon’’. Ik weet dus niet of ik speciaal voor hem ben, ik zit nu in 5 havo en hij al op het HBO, dus ik leef in een totaal andere wereld als hij. Ik heb geen idee of ik nu speciaal voor hem ben of niet.

Als ik niet duidelijk ben geweest, willen jullie het dan zeggen en vragen? Ik heb echt advies en hulp nodig, en ik hoop dat het niet te lang is. Ik ben nog nooit verliefd geweest, maar ik denk nu bij bijna alles aan hem en heb moeite het voor mijzelf te houden… Ik weet echt niet meer hoe ik bepaalde dingen op moet vatten en wat ik zelf moet doen…

Ik denk dat ie je wel leuk vind,
maar tegelijk zou het ook gewoon kunnen dat hij het vriendschappelijk bedoelt, ik ken ook jongens die gewoon vriendschappelijk aan me zitten, hand op mn rug/schouder enzo…
Dus dit is eigenlijk meer een upje voor jou!
ik hou dit topic wel in de gaten, ben benieuwd wat de rest zegt en naar meer verhalen als jullie weer samen werken!

Over het leeftijdsverschil moet je je sowiso niet druk maken.
toen ik in 5 havo zat zat mijn vriend al in de derde van het HBO.

Hij geeft je zo te lezen wel speciale aandacht ( het even aanraken etc.)
misschien kun je opletten of hij dit ook bij anderen doet?
zo nee, dan ben je wel speciaal voor hem.

Dat dus, ik kon het niet helemaal zo verwoorden :stuck_out_tongue:

het leeftijdsverschil maakt niet uit,
en probeer hem gewoon wat hints te geven hij heeft iniedergeval interesse (of in de liefde, of vriendschappellijk) in je anders praat hij niet met je.

Dank jullie wel, daar heb ik wel al op gelet :slightly_smiling_face: Hij praat ook wel veel met andere, maar hij is gewoon heel sociaal.
Maar dat zo aanraken is me nooit bij een ander opgevallen, en toen we samen terug liepen, liepen we ook maar met z’n 2 best wel een stuk voor op de rest, dat gebeurt normaal ook echt echt nooit, toen dat laatst gebeurde toen hij samen met een ander meisje liep ging hij de rest (ons dus, wij liepen een stuk voor) roepen haha.

Ik zie hem trouwens ook best weinig, ik kan me niet voorstellen dat ik ook maar een mini rol speel in zijn leven ofzo.

Waar ik ook bang voor ben is dat het miss opvalt haha, ik ga met de andere jongens heel anders om dan met hem, veel losser, veel vrolijker enzo. Het is zelfs al zo geweest dat 1 andere collega verliefd op me werd, en dat iedereen dacht dat we wat hadden, Incl. de jongen die ik leuk vind :frowning_face:. Maar dat probleem probeer ik een beetje uit de weg te helpen en dat lukt aardig, alleen nu is er weer een andere collega waar ik het heel tof mee heb, en nu denken ze haast weer dat wij wat hebben, zo irritant en dom.

Up

En nog een keer up :wink:

Heel misschien zie ik hem straks weer :slightly_smiling_face:

up

[fgcolor=#2F2A85]Vraag anders of hij zin heeft om een keer iets te gaan doen Of vind je dat er te dik bovenop liggen? Je kan dit natuurlijk van 2 kanten zien, vriendschappelijk of echt als een date. Ligt er ook aan wat jullie dan gaan doen, maar dat kun je dus helemaal zelf uitzoeken.
Of als je weer eens met hem samen loopt, vragen of hij wat mee gaat drinken?
En dat leeftijdsverschil is niet joh! Maar je daar maar geen zorgen over!
Ik hoop dat het lukt![/fgcolor]

Oh dat durf ik echt echt niet haha. Ik wil er eerst zeker van zijn dat hij me leuk vind maar ik weet niet hoe ik dat veilig kan komen te weten, en wat ik moet doen zodat hij me ook echt echt leuk vind.

Maar heel erg bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face:

vraag het dan met al je colega’s wat gaan drinken.
en ga naast hem zitten.
en dan steeds minder colega’s :stuck_out_tongue:
todat je alleen met hem bent :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mn laatste scharrel/vriend/iets was van mn werk… drama. :stuck_out_tongue:

Niet inzitten met een leeftijdsverschil van amper 3 jaar. Het studentenleven is sowieso anders dan als je nog niet gaat verder studeren maar maak je daar niet druk in. Spreek eens met hem af?

hmm probeer hem ook weer aan te raken en dat soort dingen en veel met hem?
wat doet hij dan? ook bediening?

Ik durf hem echt niet te vragen om af te spreken, ik wil eerst zeker weten wat hij van mij vind haha, en dan durf ik het wss pas te vragen… Ik moet echt weten hoe hij over mij denkt, ik weet niet zo goed hoe ik zijn gedrag op moet vatten…

3 jaar is ook niet zo veel, en hij woont nog bij zijn ‘‘papa en mama’’ zoals hij dat zelf zegt haha (nee hij is niet kinderachtig, maar ik noemde mijn ouders toen ook mama en papa).

Ja hij werkt ook in de bediening :slightly_smiling_face:
Wat leuk trouwens dat jullie mij zo proberen te helpen :slightly_smiling_face:

Up:)