Verliefd op een boy die superknap is

Tja hebben jullie het natuurlijk ook meegemaakt pats boem verliefd. Maar tja als je weet dat er heel veel knappe meiden op hem zijn en dat ie twee klassen hoger is raak ik de moed toch wel kwijt. Maar hoe kan ik er voor zorgen dat deze boy mij toch ziet staan.
Trouwens iedereen zegt dat ik knap ben enzo maar ik geloof er niets van … Maar oke nog ervaringen en tips? Want ik ben desperate in love…

iets minder oppervlakkig doen en hem aanspreken

Ik weet niet wat je met je laatste opmerking wilt? Dat ik zeg dat je er inderdaad knap uitziet? Ja dat weet ik niet, en mensen zeggen dat echt niet zomaar, dus niet zo onzeker zijn :slightly_smiling_face:. Daarnaast, moet je knap zijn om verkering te krijgen?

En vind je hem leuk alleen door zijn uiterlijk, of heb je ook wel eens met hem gesproken? Want als je hem alleen maar leuk vindt door zijn uiterlijk, denk ik dat je nog best teleurgesteld kan worden. Maar ik zou gewoon eens een praatje met hem gaan maken, daardoor leren jullie elkaar kennen en kun je zien of hij inderdaad zo leuk is of dat alleen zijn uiterlijk leuk is